کد خبر: ۷۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۱۴
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط ۲ خطا کردم و همان ۲ خطا را داور کارت داد و من را از زمین اخراج کرد.
زکی‌پور: دو خطا کردم و دو کارت زرد گرفتمبه گزارش خبرداغ ،  تیم فوتبال استقلال شب گذشته (شنبه) موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود نفت مسجدسلیمان بگذرد و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که آبی‌پوشان یک اخراجی در درون زمین و یک اخراجی روی نیمکت داشتند.

 

میلاد زکی‌پور مدافع چپ استقلال بعد از اخراج در خصوص اخراجش از این بازی اظهارداشت: من فقط ۲ خطا کردم و همان ۲ خطا را داور کارت داد و من را از زمین اخراج کرد. نمی‌دانم باید چه بگویم. من فقط دو خطا انجام دادم و در هیچ کجای دنیا هر ۲ خطا را کارت نمی‌دهند. سیدعلی می‌توانست یکی از این خطا‌ها را کارت ندهد تا من اخراج نشوم و بازی بعدی را از دست ندهم.

 

زکی‌پور درباره داور این بازی خاطرنشان کرد: هر ۲ تیم معترض بودند و اتفاقات زیادی رخ داد که به نظرم بهتر است کارشناسان در این مورد نظر دهند. خدا را شکر که توانستیم ببریم و در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: