کد خبر: ۷۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۴
بانوی اول آمریکا می‌گوید، همواره با چیزهایی که همسرش در توئیتر می‌نویسد موافق نیست و قبلا هم از او خواسته بود تا گوشی تلفن‌ خودش را زمین بگذارد.
ملانیا ترامپ در مصر: همیشه با آنچه دونالد توئیت می‌کند، موافق نیستم

بانوی اول آمریکا می‌گوید، همواره با چیزهایی که همسرش در توئیتر می‌نویسد موافق نیست و قبلا هم از او خواسته بود تا گوشی تلفن‌ خودش را زمین بگذارد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از پایگاه خبری هیل، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در جریان تور آفریقایی در مصر به خبرنگاران گفت: من همیشه با آنچه او توئیت‌ می‌کند، موافق نیستم و این را به خودش گفته‌ام.

ملانیا که اولین سفر خارجی خود را بدون حضور ترامپ انجام داده، تاکید کرد: من صادقانه عقایدم را به او می‌گویم و صادقانه توصیه‌هایی می‌کنم. او گاهی گوش می‌کند، گاهی هم گوش نمی‌کند. من نظرات و عقاید خودم را دارم و برایم خیلی اهمیت دارد آنچه احساس می‌کنم، بیان کنم.

او همچنین با این پرسش مواجه شد که آیا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را "می‌ترساند" که مودب‌تر یا مبادی آداب باشد. ملانیا پاسخ داد: خیر. من عقایدم را به او می‌گویم، هر چه باور دارم و ممکن است در برخی از آنها اتفاق نظر نداشته باشیم. من منتخب نیستم، او رئیس‌جمهوری آمریکاست.

زمانی که خبرنگاران از ملانیا پرسیدند که آیا تا به حال پیش آمده است که از همسرش بخواهد تلفن را زمین بگذارد، با خنده پاسخ داد: بله.

بانوی اول آمریکا در گذشته گاها به توئیت‌های مبارزه‌طلبانه و شخصی همسرش علیه منتقدان مشاهده شده واکنش نشان داده بود. او همچنین کمپینی برای پایان قلدری سایبری در ماه اوت به راه انداخت؛ اقدامی که رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش کرد تا او را منصرف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: