کد خبر: ۷۸۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
وزیرخارجه در مجلس گفت: توفیق ملت را تبدیل به ضعف ملت نکنید .
ظریف در مجلس: اگر برجام به نفع ایران نبود آمریکا از آن خارج نمی‌شد و نتانیاهو نمی‌گفت: من یک تنه مقابل آن ایستاده ام / چین و روسیه گفته‌اند بدون FATF نمی‌تونند با ما کار کنند / تضمین می‌دهم با تصویب نشدن این لایحه، آمریکا بهانه مهمی برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، وزیرخارجه در مجلس گفت: توفیق ملت را تبدیل به ضعف ملت نکنید .

بخشی از اظهارات محمد جواد ظریف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی:

*اگر برجام به نفع ایران نبود آمریکا از آن خارج نمی شد .

*اگر بر جام به نفع ایران نبود نتانیاهو نمی گفت من یک تنه مقابل آن ایستاده ام

*توفیق ملت را تبدیل به ضعف ملت نکنید .

چین و روسیه گفته‌اند بدون FATF نمی‌تونند با ما کار کنند

تضمین می‌دهم با تصویب نشدن این لایحه، آمریکا بهانه مهمی برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
چرا تاکنون عمل نشده است
در تجمع باشکوه مردم و دانشجویان مطرح شد
سفیر فرانسه اخراج شود و ظریف عذرخواهیکند
انبوه مردم در محکومیت هتک حرمت بیشرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کرده و ضمن اعتراض به دولت فرانسه، از دستگاه دیپلماسی خواستار برخوردی انقلابی شدند.
تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲


به گزارش خبرنگار کیهان، هر چند قرار بود با اعلام تشکلها و اتحادیههای دانشجویی و با همت بسیج دانشجویی دوشنبه 29 دی، مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تجمع شود، اما این مردم بودند که حتی زودتر از ساعت اعلامی، تجمعی پرشکوه را در اعتراض به اقدام توهینآمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حامیان غربی آن آغاز کردند و با گذشت زمانی اندک، صفوف فشرده مردم به چند خیابان منتهی به سفارت فرانسه کشیده شد.
مردم و تشکلهای دانشجویی با حضور جمعی از مسئولین از قبیل حمید رسایی، احمد توکلی و حداد عادل که به آنها اضافه شدند، خیابان نوفل لوشاتو را مملو از جمعیت ساختند و با حضور چشمگیر و باشکوه خود، با سر دادن شعارهایی نظیر «لبیک یا رسولالله»، «هیهات منا الذله»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «دستگاه دیپلماسی اقدام انقلابی»، «الله اکبر»، «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر هتاکین»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «داعش، شارلی پیوندتان مبارک»، «سلم لمن سالمکم، حرب لمن حاربکم»، «سفارت فرانسه تعطیل باید گردد»، «اسرائیل جنایت میکند، فرانسه حمایت میکند» اعتراض خود را نسبت به اهانت صورت گرفته در یک نشریه فرانسوی به ساحت حضرت رسول اکرم(ص) اعلام کرده و خواستار پیگیری قاطع این مسئله از سوی وزارت امور خارجه شدند.
دریغ از یک آخ وزارت خارجه!
در این تجمع احمد توکلی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام، از عملکرد وزارت امور خارجه در این زمینه انتقاد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: غرب فقط ادعا میکند که مدافع حقوق بشر است، شما به ادعای خودتان میگویید که هرکس حق دارد عقیده خود را داشته باشد و نمیتوان به آن توهین کرد پس چگونه اجازه میدهید به عقاید مسلمانان توهین شود؛ این یک تناقض آشکار در رفتار دولت فرانسه است، چرا که این کشور از همین تروریستها در عراق، سوریه و دیگر نقاط حمایت کرده است.
توکلی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر، گفت: در حالی که چنین اقداماتی از سوی غرب و فرانسه علیه اسلام صورت میگیرد آیا باید مقامات وزارت امور خارجه آن رفتار را انجام میدادند؟ رهبر انقلاب شما را فرزند انقلاب خواند و شما نیز باید اقدام متناسب انجام دهید. آیا آن اهانت به ساحت پیامبر یک «آخ» از سوی وزارت امور خارجه نمیخواست که شما آن سفر غیرخوشایند را انجام دادید؟
وی در ادامه خطاب به برخی جریانهای داخلی اظهار داشت: کسانی که در داخل به کمپین ضد اسلام پیوستهاند آیا نمیدانند که پیامبر اسلام وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدتبخش مسلمانان است.
توکلی خاطرنشان کرد: این جریانها اگر فهم و غیرت دارند باید آن را به کار بگیرند و اقدامات ضد اسلامی را محکوم کنند.
سفیر فرانسه را اخراج کنید
محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه ضمن محکوم کردن اقدام توهینآمیز نشریه فرانسوی، گفت: از آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی توقع اقدام انقلابی نداریم ولی میخواهیم حداقل با نماینده شیطان بزرگ قدم نزند و سفیر فرانسه را از کشور اخراج کند.
میرحاجی ادامه داد: مردم و دانشجویان اینجا جمع شدهاند که به سفیر بیکفایت فرانسه بگویند «لبیک یا محمد» و بگویند که اگر سفارت فرانسه را خراب نمیکنند به خاطر فرمان امام(ره) و رهبرشان است.
نور اسلام خاموششدنی نیست
عبدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان نیز با اشاره به توهینهایی که امروز به مسلمانان در کشورهای اروپایی میشود، گفت: اگر بخواهند نور اسلام را خاموش کنند نه تنها به نتیجه نخواهند رسید بلکه به همت نفس قدسی پیامبر اسلام، روز به روز گسترش بیشتری خواهد یافت.
چرا کشورهایی که خود را مدعی آزادی بیان میدانند کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام را آزاد ولی ساختن مسجد را ممنوع میکنند؟ چرا در این کشورها اجازه بیان مباحثی پیرامون هولوکاست و اهانت به رژیم صهیونیستی را نمیدهند؟
شرمندهایم که در کوران فتنهها
وزیر خارجهمان هوس میکند با کری قدم بزند
حجتالاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه با اشاره به موضع وزارت امور خارجه و دولت در برابر این توهین گفت: در این ایام که آمریکا میخواهد به قلب باور اسلام حمله کند چه جای دم زدن از صلح حدیبیه است؟!
وی با اشاره به مذاکرات وزیر امور خارجه کشورمان با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو تصریح کرد: ما شرمندهایم که وزیر خارجه ما در کوران فتنههای دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند!
این استاد حوزه و دانشگاه، اقدامات فرانسه، دانمارک و انگلستان در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) را اقدامی نفرتانگیز خواند و افزود: این کشورها مانند سگ قلاده به گردن مهار خود را به دست آمریکا سپردهاند.
پناهیان اینگونه اقدامات و توهینها را باعث افزایش خشم انقلابی مسلمانان دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر خود را در معرض نابودی نمیدید هرگز دست به چنین جنایاتی نمیزد و ما از این پس تا مرگ آمریکا را نبینیم لحظهای دست از مبارزه برنمیداریم.
دوگانگی آزادی بیان در غرب و فرانسه
همچنین حجت الاسلام حمید رسایی در گفت و گو با خبرنگار کیهان با اشاره به نمایشی خشن از اسلام در غرب اظهار داشت: تا حکام غربی نگران گسترش اسلام هستند این حوادث و اتهامات ادامه مییابد اما وظیفه دولتها و ملتهای اسلامی این است که نسبت به اعتقادات مذهبی خود حمیت و غیرت نشان دهند و اعلام برائت نمایند. این اتفاق، خطایی بود که صهیونیستها و آمریکاییها در دامان دولت فرانسه گذاشتند چرا که فرانسویها به سمت نوکری آمریکا پیش رفتهاند.
وی با بیان اینکه اگر این اهانتها ادامه یابد، ارکان همه ادیان متزلزل میشود، افزود: تنها اسلام یک سند محکم برای حقانیت تمام ادیان الهی، از جمله مسیحیت است. دولت فرانسه دچار دوگانگی آزادی بیان است، در حالی ادعای آزادی بیان دارد که نفی هولوکاست و ضدیت با رژیم جعلی صهیونیستی در آن ممنون است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف و انفعال دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه بیان داشت: بعد از 35 سال، مذاکره و مکالمه تلفنی با دولت ظالم آمریکا موجب برداشتن تحریمها نشد، دیدار آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس موجب زباندرازی دیوید کامرون و اظهارات تند او در تریبون سازمان ملل علیه کشور ایران شد و الان هم میبینیم که آقای ظریف با وزیر خارجه فرانسه بعد از اتفاقات پاریس دیدار میکند، آن هم خارج از عرف دیپلماتیک. دولت ما مطمئن باشد اگر این مذاکرات نه 7 ماه که هفتاد ماه هم ادامه یابد هیچ تحریمی، حتی به اندازه پر گنجشک برداشته نمیشود چرا که گرگ، گرگ است و در برابر تحقیر نباید سکوت داشت.
بیانیه پایانی
در پایان مراسم بیانیه تجمع دانشجویان و مردم انقلابی در اعتراض به اقدام موهن نشریه و دولت فرانسه، قرائت شد.
در بخشی از این پیام آمده است: «حاکمان کاخ الیزه اکنون در برابر این سوال منطقی قرار دارند که آیا زمانی که با رویای سقوط حکومت مشروع و قانونی سوریه، به ایجاد گروههای خونریز و تروریستی میپرداختند، حساب بازگشت این تروریستها به کشورهایشان در اروپا را نیز کرده بودند؟
دانشجویان بسیجی و انقلابی ایران، همصدا با ملت شریف و مسلمان این کشور و همه مسلمانان بلکه آزادیخواهان جهان، ضمن محکوم کردن سناریوی پرابهام حمله تروریستی در پاریس، توهین بیشرمانه گردانندگان نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم را که تحت تاثیر حمایتهای بیدریغ دولت این کشور انجام گرفت، محکوم کرده و به دولتمردان فرانسه پیشنهاد میکنیم که به جای توسل به این اقدامات بیشرمانه، در مورد حقیقت پیام اسلام و دلیل گرایش روزافزون مردم خسته از لیبرالیسم در اروپا، به این دین الهی بیشتر بیندیشند و بدانند که با خاک پاشیدن به رخ خورشید نمیتوانند از تابش انوار آن جلوگیری کنند.
شوربختانه و با کمال تاسف پس از این هتک حرمت بیشرمانه به ساحت ملکوتی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و در حالی که ملت شریف ایران منتظر برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی کشورمان با دولت فرانسه بودند، جناب آقای ظریف وزیر خارجه دولت یازدهم در اقدامی نسنجیده و مغایر با اصول انقلاب اسلامی و حتی مغایر با اصول شناخته شده و مورد پذیرش دیپلماتیک، تنها دو روز پس از انتشار این کاریکاتورهای ننگین، به پاریس سفر کرده و با وزیر امور خارجه دولت فرانسه دیدار کرد.
دانشجویان انقلابی ملت ایران و فرزندان معنوی حضرت امام روحالله (رحمتالله علیه) از وزارت خارجه و شخص وزیر محترم میخواهند تا هرچه سریعتر نسبت به تشریح دلایل این اقدام غیرقابل پذیرش خود اقدام کرده و ضمن عذرخواهی از ملت ایران و مسلمانان جهان، مقدمات اخراج سفیر این دولت هتاک از کشور را فراهم کند. همچنین از رئیس جمهوری نیز میخواهیم در کوتاهترین زمان ممکن، واکنش درخور نسبت به این حرکت نسنجیده جناب ظریف ابراز داشته و ایشان و وزارت خارجه را ملزم به اخراج سفیر فرانسه از کشورمان و جلوگیری از بازگشت او تا زمان عذرخواهی رسمی دولت آن کشور از پیشگاه رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) و همه مسلمانان جهان بکند.»
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه چند با کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون منبع مالی تروریسم هستند. همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگر منبع تامین کننده مالی تروریسم و عامل بی ثباتی در منطقه و جهان هستند. داعش وحشی با هدایت کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2011 تاکنون دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش وحشی منتسب به کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشور دیگراست و با مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چند کشورجنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارجنایتکارهمراه چند با کشورجنایتکاردیگرازسال 2011 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و گروه های تروریستی درسوریه، لبنان ومنطقه بوده است.



درپاسخ به صدراعظم آلمان جنایتکارسگ دست نشانده کاخ سفید
درپاسخ به صدراعظم آلمان جنایتکارسگ دست نشانده رژیم سعودی
درپاسخ به صدراعظم آلمان جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به صدراعظم آلمان جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه چند با کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون منبع مالی تروریسم هستند. همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگر منبع تامین کننده مالی تروریسم و عامل بی ثباتی در منطقه و جهان هستند. داعش وحشی با هدایت کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2011 تاکنون دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش وحشی منتسب به کشورهای اروپایی جنایتکارهمراه با چند کشور دیگراست و با مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چند کشورجنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
همه می دانند کشورهای اروپایی جنایتکارجنایتکارهمراه چند با کشورجنایتکاردیگرازسال 2011 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و گروه های تروریستی درسوریه، لبنان ومنطقه بوده است.


درپاسخ به دولت روحانی
درپاسخ به ظریف خیانتکار
وزیر دفاع فرانسه جنایتکارشماره یک اگرنگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه تروریست ها وحامیانشان سکوت نمی کرد.
وزیردفاع فرانسه جنایتکاردیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه فرانسه ومتحدانش درمنطقه وجهان سرپوش بگذارد.
اگر بنده به جای آقای رئیسجمهور بودم با حضور در سازمان ملل و زمان سخنرانی عکس کودک 4 ساله شهید اهوازی را به عنوان سند جنایت های وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی و تروریستها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش روی دست میگرفتم و دشمن را در خاک خودش رسوا میکردم. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند. و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر، آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها وحامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟

اگر بنده به جای آقای رئیس جمهور بودم با حضور در سازمان ملل و زمان سخنرانی عکس کودک 4 ساله شهید اهوازی را به عنوان سند جنایت آمریکا و تروریست ها روی دست می گرفتم و دشمن را در خاک خودش رسوا می کردم.

اگر بنده به جای آقای رئیس جمهور بودم با حضور در سازمان ملل و زمان سخنرانی عکس کودک 4 ساله شهید اهوازی را به عنوان سند جنایت آمریکا و تروریست ها روی دست می گرفتم و دشمن را در خاک خودش رسوا می کردم.

اگر بنده به جای آقای رئیس جمهور بودم با حضور در سازمان ملل و زمان سخنرانی عکس کودک 4 ساله شهید اهوازی را به عنوان سند جنایت آمریکا و تروریست ها روی دست می گرفتم و دشمن را در خاک خودش رسوا می کردم.



کم عقلی آن بود که با آمریکا وغرب مذاکره ساسی و گفت وگو سیاستی کرده است.
کم عقلی آن بود که به ملت ایران اهانت و خیانت کرده است.
کم عقلی آن بود که با دشمنان درجه یک ملت ایران، مذاکره سیاسی، گفت وگو سیاسی وهمکاری کرده است.
کم عقلی آن بود که با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی، داعش، النصره، مخالفان سوری وگروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو وهمکاری می کنند.

فرانسه جنایتکارازسال 1357 تاکنون از گروهگ تروریستی منافقین همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند ولی متاسفانه دولت روحانی وظریف ازسال 1392 تاکنون همه جانبه با فرانسه جنایتکارهمکاری می کنند.

فرانسه جنایتکارازصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق درجنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی کرده است ولی متاسفانه دولت روحانی و ظریف همه جانبه با فرانسه جنایتکار سیاسی بازی می کنند.

آلمان جنایتکارازصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق درجنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی کرده است ولی متاسفانه دولت روحانی و ظریف همه جانبه با فرانسه جنایتکار سیاسی بازی می کنند.


آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون عامل تروریسم دولتی در منطقه وجهان است.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون عامل تروریسم دولتی در منطقه وجهان است.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در منطقه به دنبال مبارزه با تروریسم نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا ازسال 2011 تاکنون در جهان به دنبال مبارزه با تروریسم نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در افغانستان به دنبال مبارزه با طالبان نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در منطقه به دنبال مبارزه با تروریسم نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در لیبی به دنبال مبارزه با تروریسم نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در منطقه به دنبال مبارزه با القاعده نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا ازسال 2011 تاکنون در منطقه به دنبال مبارزه با داعش نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون در عراق به دنبال مبارزه با داعش نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکاردر سوریه به دنبال مبارزه با داعش نیست و با آن بازی می کند.

آمریکا جنایتکارعامل تروریسم دولتی درمنطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکار به تروریست های داعش درمنطقه سلاح ارسال کرده است.
سلاح های آمریکا به دست تروریست ها می رسد.
سلاح هایی که آمریکا به تروریست ها می دهد.
آمریکا جنایتکارتروریست ها را تسلیح می کند.
آمریکا جنایتکارتسلیحات داعش را تامین می کند.
نیروهای داعش کجا آموزش می بینند؟
گروه داعش توسط آمریکا آموزش داده شده.
آمریکا جنایتکار به داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
آمریکا جنایتکارعناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
آمریکا جنایتکار به تروریست های داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.

همه می دانند سعودی ها جنایتکارهمراه چند با کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون منبع مالی تروریسم هستند. همه می دانند سعودی ها جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگر منبع تامین کننده مالی تروریسم و عامل بی ثباتی در منطقه و جهان هستند. داعش وحشی با هدایت آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر ازسال 2011 تاکنون دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش وحشی منتسب به آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور دیگراست و با مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چند کشورجنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
برجام تاکنون هیچ سود برای مردم ایران وکشور نداشته است
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بیش از200 میلیارد دلار مردم ایران، هسته ای و کشور خسارت زده است.
نتیجه ای مذاکره و برجام قتل عام حمله تروریستی تهران و اهوازبوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
برجام تاکنون هیچ سود برای مردم ایران وکشور نداشته است
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بیش از200 میلیارد دلار مردم ایران، هسته ای و کشور خسارت زده است.
نتیجه ای مذاکره و برجام قتل عام حمله تروریستی تهران و اهوازبوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
آمریکا بار دیگر به داد تروریستهای داعش رسید
آمریکا ازبزرگ ترین حامیان اصلی داعش است.
آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان اصلی گروه های تروریستی است.
نیروه های آمریکایی هیچ فرقی با تروریست های داعش ندارند.
ارتش آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
فرار عناصر داعش با بالگردهای آمریکا
منابع محلی و رسانه‌ای می‌گویند که بالگردهای وابسته به ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش در جنوب شرق استان دیرالزور در شرق سوریه چند تن از فرماندهان داعش از اتباع کشورهای مختلف را از این منطقه منتقل کرده‌اند.
همه چیزبا هماهنگی آمریکا وارد سوریه می شد.
عربستان توسط شرکت هواپیمایی آذریجانی سلاح تروریست های عراق وسوریه را تامین می کند.
آمریکا بار دیگر به داد تروریستهای داعش رسید
آمریکا یک بار دیگر از هلیکوپترهای خود برای خروج تروریستهای داعشی از استان دیرالزور و انتقال آنها به مقصدی نامشخص استفاده کرد.
آمریکایی ها جنایتکارازسال 2001 تاکنون ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین وگروه های تروریستی درافغانستان وخاورمیانه حمایت می کنند.
آمریکایی ها جنایتکار ازسال 2011 تاکنون ازتروریست های داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، جبهه النصره و گروه های تروریستی درسوریه حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
مسکو: ایران به درخواست دمشق با تروریستها در سوریه مبارزه میکند
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد که نظامیان ایرانی به صورت قانونی و به دعوت دولت سوریه در این کشور با تروریسم بین المللی مبارزه می کنند.
حامیان داعش چه کسانی هستند؟
حامیان داعش چه کسانی هستند؟

سایت "گلوبال ریسرچ"، عربستان، ترکیه، قطر، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آمریکا را به عنوان حامیان داعش معرفی کرد.
مدعیان حقوق بشر به نام دموکراسی آدمکشی می کنند
مدعیان حقوق بشر به نام دموکراسی آدمکشی می کنند
کشورهای سلطه گر به نام حقوق بشر و دموکراسی به ملت ها و کشورها حمله کرده و آدمکشی می کنند.
انتقال تسلیحات به تروریست ها توسط پروازهای دیپلماتیک جمهوری آذربایجان
آمریکا تروریست های «پ.ک.ک» را آموزش می دهد
حزب الله برای نابودی اسرائیل کافی است
حمله به تروریست های سوریه، حمله به ارتش اسرائیل است
پرورش داعش در دامن آمریکا و همپیمانانش
داعش زیر چتر حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی
همکاری آمریکا با داعش اثبات شد
فروش سلاح به داعش توسط نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه
آمریکا جنایتکاربا حمایت از گروه های تروریستی، به دنبال بی ثبات کردن ایران است.
اسرائیل جنایتکار با حمایت از گروه های تروریستی، به دنبال بی ثبات کردن ایران است.
صهیونیست ها جنایتکار جرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارند
رژیم صهیونیستی جرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارد.
رژیم صهیونیستی آمادگی و جرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارد. محور آمریکایی و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا محور مقاومت را تضعیف کنند و در این راه از همه ابزارها استفاده می کنند.
رفتارهای عربستان جنایتکار و امارات جنایتکاردر تأمین مالی برای تحقق طرح های آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی در منطقه، هدف عمده مثلث آمریکا جنایتکار- رژیم صهیونیستی و عربستان را تلاش برای به نتیجه رساندن معامله قرن عنوان کرد که برخی از تشنجات موجود در منطقه در راستای نیل به این هدف شکل گرفته است.
آمریکا شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
انگلیس شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
فرانسه شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
آلمان شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
عربستان شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
امارات شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
سازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درغزه است.
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، عربستان جنایتکار وامارات جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاردرفلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن ومنطقه جنایت می کنند.
آمریکا واسرائیل حامیان رسمی تروریسم هستند.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درمنطقه پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
برای مقابله با حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اقدام می کنیم
ترس اسرائیل ازقدرت ایران درخاورمیانه است.
آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا حامی گروه های تروریستی درمنطقه است.
گروهک تکفيري صهيونيستي داعش درباره حمله تروريستي در اهواز
گروهک تکفيري صهيونيستي داعش عامل حمله اهواز بوده است.
مسئولیت حمله تروریستی روز شنبه در اهواز را به عهده گرفت.
گروهک تکفيري صهيونيستي داعش مسولیت حمله تروریستی روز شنبه در اهواز را به عهده گرفت.
اذعان محافل صهیونیستی به حمایت اسرائیل از گروههای تروریستی.
تامین تسلیحات داعش توسط ناتو
عربستان سلاح شیمیایی در اختیار جبهه النصره قرار می دهد»
جبهه النصره به گروه های مسلح در سوریه سلاح های شیمیایی می دهد
رژیم صهیونیستی به تروریست.ها پول و سلاح ارسال میکند
رژیم صهیونیستی به تروریست.ها پول و سلاح ارسال میکند
رژیم صهیونیستی به تروریست ها در جولان سلاح ارسال کرده است.
پشت پرده نقش عربستان و اسرائیل در عملیات شیمیایی «خان شیخون»
افسر پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا از پشت پرده نقش عربستان و اسراییل در تأمین مالی عملیات «خان شیخون» سوریه پرده برداشت.
نقش عربستان و "اسرائیل" در حمله شیمیایی خان شیخون
یک خبرنگار آمریکایی تأکید کرد، عربستان و رژیم صهیونیستی پشت پردۀ حملۀ شیمیایی به خان شیخون در سوریه هستند.
نقش عربستان و اسرائیل در تامین هزینه عملیات خان شیخون سوریه
یکی از افسران سابق سیا به نقش رژیم صهیونیستی و عربستان در تامین هزینه عملیات خان شیخون در سوریه پرداخت.
اسرائیل ۲۴ ساعت قبل از حمله آمریکا به سوریه، از آن اطلاع داشت
افسر سابق سیا در گفتگو با مهر:
حمله شیمیایی«خان شیخون» حاصل همکاری اسرائیل، عربستان و امریکا بود
افسر سابق سیا در گفتگو با مهر:
حمله شیمیایی«خان شیخون» حاصل همکاری اسرائیل، عربستان و امریکا بود
«رابرت دیوید استیل» معتقد است حمله شیمیایی خان شیخون نتیجه همکاری سناتور جان مک کین و جان برنان رئیس پیشین سازمان سیا، و مشاور امنیت ملی ترامپ با همکاری اسرائیل و عربستان بود.
مخالفت مردم انگلیس با تسلیح تروریستها در سوریه
مخالفت مردم انگلیس با تسلیح تروریستها در سوریه
دوشنبه 11 دی 1391 - 09:07
مردم انگلیس برخلاف مسئولان خود، کمک تسلیحاتی کشورشان به مخالفان سوریه را نمی پذیرند.
80 هزار مزدور خارجی در سوریه هستند
80 هزار مزدور خارجی در سوریه هستند
جنایات تروریست های اعزامی عربستان در سوریه
جنایات تروریست های اعزامی عربستان در سوریه.
النصره دست پروردۀ آمریکاست
همکاری عربستان و رژیم صهیونیستی در بحران سوریه
انتقال تروریستها از سوریه به فلسطین اشغالی برای درمان.
هلاکت تروریست سوری در بیمارستان "اسرائیل"
هلاکت تروریست سوری در بیمارستان
رضايت عناصر مسلح از خدمات درمانی صهیونیستها
رضايت عناصر مسلح از خدمات درمانی صهیونیستها
نحوه همکاری اسرائیل با تروریستها در سوریه
سوریه مسیر حمایت اسراییل از تروریستها را بست.
اعتراف رژیم صهیونیستی به مداوای تروریستها+ویدئو
حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها در جنوب سوریه
نتانیاهو خواهان درمان تروریستهای حلب در اسرائیل شد
اسرائیل درمان تروریستهای سوری را متوقف کرد ... چرا؟
اعتراف نتانیاهو به درمان 1000 تروریست
اعتراف نتانیاهو به درمان 1000 تروریست
اعتراف رسمی اروپا به حمایت اسرائیل از جبهه تروریستی النصره
رئیس سابق کمیته نظامی ناتو به حمایتهای گسترده رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی جبهه النصره در زمینههای مختلف اعتراف کرد.
همه چیز با هماهنگی آمریکا وارد سوریه میشد
عربستان توسط شرکت هواپیمایی آذربایجانی سلاح تروریست های عراق و سوریه را تأمین می کند
افشای نقش آمریکا و عربستان در تامین تسلیحات تروریستهای عراق و سوریه
آیا شاهزاده سعودی مواد مخدر را برای داعش میبُرد؟
ترکیه، عربستان و قطر حامی داعش هستند
ائتلاف نامشروع آمریکا ضد داعش فعال نیست
"ترکیه، عربستان و قطر حیاط خلوت داعش هستند"
آمریکا تا مدت ها از داعش حمایت می کرد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: