کد خبر: ۷۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۱
علیرضا رحیمی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: پیشنهاد مینمایم مراجع عظام هیات مشترکی را برای اطلاع بیواسطه از جزئیات و رفع شبهات لایحه CFT و FATF خدمت رئیس جمهور محترم و سایر مقامات ذیربط ارسال کنند تا دست کم اولیات و امهات معاذیر این لایحه برای ایشان بیشتر آشکار شود.رسیدگی در مجلس به بهانه عدم اطلاع نباید متوقف شود.

علیرضا رحیمی درباره رفع شبهات لایحه CFT و FATF در توییتر نوشت: رسیدگی در مجلس به بهانه عدم اطلاع نباید متوقف شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، علیرضا رحیمی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: پیشنهاد مینمایم مراجع عظام هیات مشترکی را برای اطلاع بیواسطه از جزئیات و رفع شبهات لایحه CFT و FATF خدمت رئیس جمهور محترم و سایر مقامات ذیربط ارسال کنند تا دست کم اولیات و امهات معاذیر این لایحه برای ایشان بیشتر آشکار شود.
رسیدگی در مجلس به بهانه عدم اطلاع نباید متوقف شود.

پیشنهاد نماینده تهران برای برطرف کردن شبهات مربوط به FATF و CFT/ علیرضا رحیمی: رسیدگی در مجلس به بهانه عدم اطلاع نباید متوقف شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: