کد خبر: ۷۸۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص آخرین وضعیت سوانح و حوادث ناشی از بارندگی‌های امروز مشهد، گفت: امروز از زمان شروع بارندگی‌ها در استان خراسان رضوی 6 مورد حادثه آب‌گرفتگی در استان گزارش شده است.
۶ حادثه درپی بارندگی اخیر در مشهدمدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: 6 مورد آبگرفتگی در برخی مناطق مشهد گزارش شده است.

به گزارش خبرداغ ، حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سوانح و حوادث ناشی از بارندگی‌های امروز مشهد، اظهار کرد: امروز از زمان شروع بارندگی‌ها در استان خراسان رضوی 6 مورد حادثه آب‌گرفتگی در استان گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک مورد حادثه آب‌گرفتگی در بلوار توس و 4 مورد آن در بلوار جاهدشهر و الهیه رخ داده است. یک مورد آب‌گرفتگی شدید دیگری در منطقه ویرانی رخ داده بود که آتش‌نشانی برای بازدید به این منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکنون هیچ‌گونه مصدومیت و حادثه جانی در مشهد گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: