کد خبر: ۷۸۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
ادامه بررسی نحوه رسیدگی به وضعیت معیشتی دهک‌های پایین جامع و تکالیف مشترک بین سازمان‌های حمایتی در دستور کار کمیسیون اجتماعی محلس قرار دارد.
مشکلات کامیون‌دارن در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح می‌شود/ بررسی جزئیات بسته‌های حمایتی دولت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ادامه بررسی لایحه تشکیل وزارتخانه رفاه و تامین اجتماعی و کار و تعاون و همچنین ادامه بررسی طرح ممنوعیت اشتغال بیش از یک شغل ( اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار فردا در کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

بررسی لایحه دائمی شدن و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری نیز از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در روزهای یکشنبه و دوشنبه خواهد بود.

روز دوشنبه ادامه بررسی و مشکلات کامیون دارن در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح خواهد شد.

ادامه بررسی نحوه رسیدگی به وضعیت معیشتی دهک‌های پایین جامع و تکالیف مشترک بین سازمانهای حمایتی با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فتاح سرپرست محترم کمیته امداد امام خمینی و ایزدی رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

نشست مشترک با مسئولان بانک رفاه کارگران هم از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در روز سه‌شنبه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: