کد خبر: ۷۸۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۵
جهت بررسی آخرین تحولات بین‌المللی؛
نشست با وزیر امور خارجه و معاونان وی با موضوع بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.
ظریف و معاونان وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی می‌روند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فردا یکشنبه فعالیتهای حمل و نقل بین المللی  با حضور وزارت راه و شهرسازی، معاونان ایشان و مسئولان بانک مرکزی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار می‌شود. بررسی پیش نویس طرح ماده ۹۸۹ قانون مدنی با حضور مسئولان ذی ربط و همچنین هم اندیشی درباره نشست مشترک سفرای کشورهای اسلامی از دیگر برنامه‌های کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌ خارجی مجلس در روز یکشنبه است.

نشست با وزیر امور خارجه و معانان ایشان با موضوع بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی و نشست هیات رئیسه و روسای کارگروه‌ها هم در دستور کار روز سه‌شنبه و چهارشنبه این کمیسیون قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: