کد خبر: ۷۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
بویان را باید کنار یکسری بازیکن کم اثر خارجی گذاشت که پیراهن استقلال را در این سال‌ها بر تن کرده است.
شکایت دردسرساز بویان از استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، این بازیکن مقدونیه‌ای با نظر وینفرد شفر جذب شد و علیرغم اینکه با او قرارداد یک و نیم ساله بسته شد توسط خود شفر در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت.

 

 به احتمال زیاد یکی از دردسر‌های بین المللی استقلال در آینده پرونده شکایتی خواهد بود که از طرف او در فیفا باز می‌شود. بویان کلا برای استقلال در ۵ بازی به میدان رفت و بدون گل، پاس گل و حتی یک پاس کلیدی و با ارزش پرونده حضورش در این تیم بسته شد.

 

این در حالی است که فصل پیش شفر و مدیران استقلال به شدت از این بازیکن حمایت کردند اما بعد از گذشت زمان مشخص شد منتقدان این بازیکن به درستی از او انتقاد می‌کردند، بویان حضور کمرنگی در استقلال داشت اما با همین حضور کمرنگ شاید دردسر بزرگی را برای استقلالی‌ها درست کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: