کد خبر: ۷۸۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در این چند سال اخیر با اندک امکانات و نبود بازیکن مورد نظر توانست تیم پر مهره السد را شکست دهد.
پرسپولیس بازی سختی در آزادی خواهد داشت/ جوانان خوبی در جمع سرخپوشان وجود دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق سرخابی‌ها درباره دیدار پرسپولیس و السد در گفتگو با برنا، گفت: از این دیدار لذت بسیاری بردم. به کادرفنی، هواداران سرخپوش و همه مردم ایران تبریک می گویم. پرسپولیس با اقتدار و با غیرت توانست در خانه حریف السد را شکست دهد.

 

مهدوی ادامه دادند: تیم فوتبال پرسپولیس در این چند سال اخیر با اندک امکانات و نبود بازیکن مورد نظر توانست تیم پر مهره السد را شکست دهد. با برد پرسپولیس مقابل السد میلیون‌ها ایرانی خوشحال شدند. سرخپوشان در این دیدار در شب تعدادی از ستاره‌ها توانست عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش بگذارد. قرمزپوشان در سه سال اخیر از قدرت‌های اول لیگ برتر بودند و این تیم شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازی برگشت پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی، گفت: سرخپوشان در آزادی کار بسیار سختی دارند. تیم السد از بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای برخوردار است که می‌توانند کار را برای پرسپولیس سخت کنند. هواداران نقش بسیار تاثیرگذاری برای صعود سرخپوشان به فینال دارند. قرمزپوشان با حمایت هواداران خود می‌توانند السد را در آزادی شکست دهند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه جوانان خوبی در تیم پرسپولیس هستند، گفت: جوانان باید از فرصتی که در تیم پرسپولیس برای آنها مهیا شده است نهایت استفاده را ببرند. این جوانان آینده پرسپولیس هستند و باشگاه به وجود آنها نیاز دارد. جوانان قرمزپوش می‌توانند در کنار بازیکنان با تجربه درس‌های بزرگی را یاد بگیرند. احسان علوان‌زاده بازیکن بسیار خوبی است که با سن کم خود توانست تجربیات خوبی را کسب کند. طاهرخوانی تنها یک دقیقه توانست به میدان برود که در آینده نزدیک زمان بازی این بازیکن هم بیشتر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: