کد خبر: ۷۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۱۰
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم سال گذشته نیز استحقاق قهرمانی در آسیا را داشت و می تواند امسال به آن دست پیدا کند.
سرخپوشان ایران را سربلند کردند/ شاگردان برانکو سال گذشته هم استحقاق قهرمانی در آسیا را داشتندبه گزارش خبرداغ، حسین کعبی بازیکن ملی‌پوش سابق باشگاه پرسپولیس درباره برد ارزشمند این تیم مقابل السد قطر به خبرنگار برنا گفت: بازی مقابل تیم متمول و قدرتمند السد قطر کار ساده ای نیست،این تیم در آزادی سه گل به استقلال زده بود  و پیش بینی می شد که پرسپولیس بازی سنگینی داشته باشد اما شیری که بچه ها خوردند واقعا" حلالشان باشد که یک ایران را سربلند کردند و نشان دادند پرسپولیس مکتبی دارد که در آن نام پرسپولیس از هر چیزی بزرگتر است.

 

 وی در ادامه افزود :پرسپولیس ۴ و ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و این کار را برای تیم سختر می‌کرد ،من به شما قول می دهم که این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا و هتریک قهرمانی در لیگ برتر را دارد ،تیم برانکو سال گذشته نیز استحقاق قهرمانی در آسیا را داشت، اما با بدشانسی مواجه شد و نتوانست به آن به دست پیدا کند و به امید خدا امسال به آن خواهد رسید.

 

ملی پوش تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2006 آلمان  پیرامون بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی گفت: من خودم با پیراهن پرسپولیس چندین بار مقابل ۱۰۰ هزار تماشاچی در ورزشگاه آزادی بازی کرده ام، به طور کلی بازیکنان ما در چنین شرایطی تحت تاثیر قرار می گیرند و در بسیاری از مواقع تیم مقابل بهتر ظاهر می شود، نباید فراموش کنیم که از السد مقابل استقلال و ۱۰۰ هزار تماشاگر سه گل به این تیم زد وبه هیچ وجه نباید دست کم گرفت، چرا که این تیم بازیکنان بین المللی و حرفه ای بسیار زیادی در اختیار دارد، اما با تمام این تفاسیر بنده معتقدم بازیکنان پرسپولیس تجربه و توانایی لازم را برای غلبه بر اضطراب دارند و به لحاظ کیفی و کمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: