کد خبر: ۷۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۵۶۹
سرمربی استقلال در هنگام تعویض از هافبک جوان تیمش دلجویی کرد.
به گزارش خبرداغ ، مهدی قائدی در دقیقه اول وقت های اضافه بازی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین شد تا شفر با حضور او بتواند شکل بهتری به روند تهاجمی تیمش بدهد.


قائدی در طول دقایقی که در زمین بود بد هم کار نکرد اما از شانس بد  او وریا غفوری در دقیقه 111 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا شفر مجبور شود برای حفظ نتیجه دوباره او را از زمین بازی تعویض کند.


زمانی که تابلو تعویض بالا آمد قائدی با چهره ای بهت زده و ناراحت در حال ترک زمین بود چون اعتقاد داشت هنوز زمان زیادی از حضورش در زمین نمی گذرد.
با این حال شفر در هنگام ترک زمین از این بازیکن دلجویی کرد و البته اصغر حاجیلو تلاش کرد او را برای نشستن روی نیمکت آرام کند.


قائدی بعد از پشت سر گذاشتن اتفاق های تلخ فصل گذشته کم کم دارد در ترکیب استقلال جا می افتد و احتمالا در بازی های بعدی دقایق بیشتری بازی خواهد کرد.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: