کد خبر: ۷۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
رئیس جمهور پیشین افغانستان در جریان همایشی در ترکیه عنوان کرد:
حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان گفته است که سیاست‌های آمریکا موجب مرگ ما شده است.
سیاست جدید آمریکا موجب مرگ ما شده است

به گزارش  خبرداغ  به نقل از آناتولی، حامد کرزای رئیس جمهور پیشین افغانستان که  در همایش بین‌المللی «تی‌.آر.تی ورلد» در استانبول سخنرانی می‌کرد، ضمن انتقاد از سیاست‌های واشنگتن در منطقه اظهار داشته است که سیاست جدید آمریکا موجب مرگ ما شده است.

کرزای بیان کرد: افغانستان، عراق و ایران نشانه بارز این سیاست آمریکاست.

رئیس جمهور پیشین افغانستان در عین حال با اشاره به تحولات ژئوپلیتیک در منطقه افزوده است که کشورهایی که ما آنها را جنوب جهان می‌نامیم، در آینده تعیین کننده قدرت در دنیا خواهند بود.

کرزای در سخنان خود همچنین تلاش‌های ترکیه در راستای گسترش صلح میان افغانستان و پاکستان را ستود و گفت که  تلاش‌های اردوغان باعث ایجاد شرایط بهتری در روند صلح شد.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
سلام. ب ایده بنده سیاست ترامپ داره جهان رو بی ثبات میکنه و امریکارو هم منزوی ترامپ لیاقت اداره امریکارو نداره و چون تو سیاست هم نبوده اهل گفت گو منطقی ام نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: