کد خبر: ۷۸۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی در این استان، گفت: با نفوذ سامانه سردبارشی به نوار شمالی کشور، روز‌های جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ مهر شاهد بارش شدید باران، کاهش محسوس دما، رعدوبرق و وزش باد گاهی شدید در مازندران خواهیم بود.
خطر آبگرفتی معابر در مازندران

کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران از خطر آبگرفتی معابر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، سیداحمد میرساداتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی در این استان، اظهار کرد: با نفوذ سامانه سردبارشی به نوار شمالی کشور، روز‌های جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ مهر شاهد بارش شدید باران، کاهش محسوس دما، رعدوبرق و وزش باد گاهی شدید در مازندران خواهیم بود.

وی به پیامد‌های مورد انتظار این سامانه سرد بارشی در مازندران، تصریح کرد: آبگرفتگی معابر در سطح استان، بالا آمدن حجم آبرودخانه‌ها و در مناطق سردسیر و کوهستانی مناطق مرتفع بیش از ۲۵۰۰ متر بارش برف پیش‏ بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه توصیه می‌شود شهرداری‌ها نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب در سطح شهر‌ها اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر نقشه‌ها و الگو‌های هواشناسی، تغییرات پیش بینی نیز مجددا اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: