کد خبر: ۷۸۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی هرمزگان اطلاعیه ای را پیرامون انتشار خبر مسمومیت تعدادی از افراد براثر مصرف مشروبات الکی در این استان صادر کرده است.
تکذیب یک خبر درباره مسمومیت الکلی اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:‌ روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی هرمزگان اطلاعیه ای را پیرامون انتشار خبر مسمومیت تعدادی از افراد براثر مصرف مشروبات الکی در این استان صادر کرده است.

 متن این اطلاعیه بشرح زیر است:

"در پی انتشار خبر مسمومیت تعدادی از افراد بر اثر مصرف مشروبات الکی در استان هرمزگان، متاسفانه فرمانده انتظامی هرمزگان در اقدامی غیر مسئولانه طی مصاحبه ای مطالبی را عنوان کرده است که در بخشی از آن اظهار شده که” عوامل تولید کننده دستگیر شده اند و سرباند آنها، از داخل زندان عوامل خود را هدایت می‌کرده” سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن تکذیب این ادعا که مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می باشد ، حق هرگونه شکایت و پیگیری این موضوع را در مراجع ذیصلاح برای خود محفوظ می دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: