کد خبر: ۷۸۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از حذف از لیگ قهرمانان، با اینکه بازیکنان استقلال بازی خوبی انجام ندادند اما تساوی در دربی نتیجه بدی نبود.
حیدری : تساوی در دربی نتیجه بدی برای استقلال نبود/ با چند بازی نباید شفر را قضاوت کردبه گزارش خبرداغ ، هاشم حیدری، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال پس از دربی اظهارداشت: شرایط تیم در حال حاضر خوب نیست. البته بعد از حذف از لیگ قهرمانان، با اینکه بازیکنان استقلال بازی خوبی انجام ندادند اما تساوی در دربی نتیجه بدی برای این تیم به حساب نمی‌آید.

 

وی افزود: با یک برد شرایط استقلال قطعاً رو به راه می‌شود. فکر می‌کنم اگر تیم یک مهاجم شش دانگ مثل مامه تیام، مهاجم فصل پیش جذب کند، شرایطش در نیم فصل دوم خیلی بهتر می‌شود.

 

حیدری در رابطه با عملکرد شفر در استقلال گفت: شفر سال گذشته کار بزرگی کرد، او تیمی که در بحران به سر می‌برد را تحویل گرفت و متحول کرد. امسال هم استقلال شرایط بحرانی ندارد، یکی، دو برد بیاورند این تیم می‌تواند خودش را به صدر برساند. به هر حال تیم‌های دیگر هم در ادامه لیگ افت خواهند کرد. باید به شفر فرصت بدهیم. اینکه با چند بازی بخواهیم در مورد او قضاوت کنیم کار درستی نیست.

 

وی در مورد پیش‌بینی‌ خود از نتیجه دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در جام حذفی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل استقلال، این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز می‌شود. به هر حال وقتی تیمی که مدت‌ها است گل نزده و مطبوعات، دنیای مجازی و هواداران فشار می‌آورند و نقد می‌کنند، روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. با برد مقابل نفت مسجدسلیمان، تیم روی غلتک می‌افتد و مشکلات استقلال رفع می‌شود.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: