کد خبر: ۷۸۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
کمیته اخلاق فدراسیون رای خود را درباره حسین رشیدی کرم بستی، مهدی حسن پور و آرش کیانیان اعلام کرد.
محرومیت دائم برای برای بازیکن جنجالی، مدیرعامل و مربی توسط کمیته اخلاقبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین رشیدی کرم بستی، مهدی حسن پور و آرش کیانیان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال، از سوی کمیته اخلاق فدراسیون به محرومیت دائم از فعالیت رسمی در حوزه فوتبال محکوم شدند.


لازم به توضیح است، در صورت داشتن اعتراض به این رای یک هفته فرصت دارند که لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق ارسال کنند.

 

نکته عجیب اینجا است که کمیته اخلاق هیچ توضیحی درباره سابقه آنها ارایه نکرده است اما این افراد در سال‌های گذشته به عنوان سرپرست و مربی در باشگاه راه آهن تهران فعالیت داشته‌اند. راه‌آهن در هفته آخر فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال بازی پر حرف و حدیثی با نساجی داشت و مشخص نیست این رای مربوط به همان بازی می‌شود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: