کد خبر: ۷۸۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۴
یک عضو فراکسیون امید از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در این فراکسیون درخصوص بررسی بسته حمایتی دولت به جای یارانه‌ها خبر داد.
جلال میرزایی: جزئیات بررسی بسته‌ حمایتی دولت در فراکسیون امید با حضور نوبخت/ باید مشخص شود این بسته‌ها قرار است به چه دهک‌ها و چه کسانی تعلق گیرد

به گزارش خبرداغ، جلال میرزایی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره جلسه امروز فراکسیون امید با حضور محمدباقر نوبخت و بررسی جایگزینی بسته حمایتی دولت به جای یارانه ها گفت: آقای نوبخت در جلسه امروز فراکسیون حضور پیدا کردند و گزارشی هم درباره برنامه‌های دولت دادند و گفتند که چنین بسته‌ای را در حال تدوین داریم.

میرزایی تاکید کرد: طرح پیشنهادی کامل نیست به نظر می‌رسد که هنوز جای کار دارد. باید مشخص شود این بسته‌ها قرار است به چه دهک‌ها و چه کسانی تعلق گیرد، شامل چه خانواده‌هایی می‌شود و به چه صورتی باید این بسته‌ها داده شود.

وی درباره ارائه کوپن‌های الکترونیکی گفت: ایشان جزئیات را توضیح نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
فکرنمیکنم درچنین شرایطی کسی جرات کنه یارانه رو هم قطع کن بجاش کوپن و بسته بده چون بسته رو یه چند بار میدن بعد اونم دیگه نمیدن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: