کد خبر: ۷۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:در پی مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس با اجرای طرح‌ ضربتی یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی منهدم و عوامل آن دستگیر شدند.
انهدام باند تولید و توزیع مشروبات الکلی در بندرعباس/۷ عامل اصلی دستگیر شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران گفت: در پی مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز  در شهرستان بندرعباس و  اقدام به موقع دستگاه قضایی ، یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی شناسایی و منهدم شد و در همین راستا  یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی کشف و پلمب و ۵۵ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف و ضبط شده است .

وی در ادامه افزود: تاکنون ۷ نفر متهم به عنوان عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی شناسایی و دستگیر شده‌اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری اظهارداشت: با توجه به تبعات ناشی از تولید و توزیع مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان بندرعباس و مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف این مشروبات، دستور قضایی به منظور برخورد قانونی و بدون اغماض با عوامل اصلی صادر و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس  فرآیند تحقیقات را آغاز نموده  که در نتیجه آن، متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این اقدام مجرمانه تاکنون تعداد ۲۳۲ نفر از شهروندان مسموم شده اند که حال برخی از این افراد وخیم گزارش شده و همچنین ۱۸ نفر از این  افراد جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به توقیف یازده فروند لنج مملو از مشروبات الکلی در آب‌های ساحلی استان هرمزگان طی سه ماه اخیر، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با پدیده شوم قاچاق ،تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: با توجه به این مطلب که مصرف مشروبات الکلی از عوامل تولیدکننده جرائم خشن از قبیل قتل و ایراد ضرب و جرح عمدی است، طی هفته‌های اخیر و در جلسات متعدد دستورات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع با عوامل قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضایی در سطح استان هرمزگان ابلاغ شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: