کد خبر: ۷۸۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
سرخپوشان در دوحه به مصاف السد می روند و این دیدار، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود؛ دیداری که برنده آن، گام بلندی به سمت رسیدن به فینال برمی دارد.
راهکار جالب برانکو برای پر کردن جای ماهینی مقابل السد!به گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس برای این بازی به این خاطر که سه بازیکن اصلی خود یعنی محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و حسین ماهینی را در اختیار ندارد، مجبور به انجام تغییر خواهد بود.

 

این طور به نظر می‌رسد که برای پر کردن جا‌های خالی، امکان بازی به آدام همتی، شایان مصلح و امید عالیشاه وجود دارد با این حساب، فاز هجومی با وجود امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا شکل واقعی به خود می‌گیرد.

 

با این تفاوت که امکان دارد بشار رسن به جای حضور به عنوان مهاجم کاذب یا وینگر راست، به عنوان وینگر چپ بازی کند. این شرایط، ترکیب اولیه ایست که برانکو به آن فکر می‌کند و اطرافیان تیم نیز معتقدند این بهترین انتخاب ممکن است.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: