کد خبر: ۷۸۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۰
سه بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بازی برگشت برابر السد را از دست خواهند داد.
خطر محرومیت بیخ گوش بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس سه شنبه شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 میهمان السد قطر خواهد بود.

 

برانکو ایوانکووچ سرمربی کروات پرسپولیس نمی تواند از سه بازیکن خود استفاده کند. محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت حضور نخواهند  داشت. امروز  رسانه ها خبر داده اند که سید جلال حسینی (کاپیتان) و سیامک نعمتی هم شاید به دلیل بیمار ی نتوانند سرخپوشان را در بازی رفت با السد یاری دهند تا دست سرمربی سرخپوشان برای انتخاب ترکیب 11 نفره بیش از پیش خالی باشد.

 

سه بازیکن پرسپولیس بشار رسن، شجاع خلیل زاده و علی علیپور با دریافت کارت زرد در بازی روز سه شنبه اجازه همراهی تیمشان در بازی برگشت که قرار است 1 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار شود را نخواهند داشت.

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: