کد خبر: ۷۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
جمالی خبر داد؛
یک عضو کمیسیون بهداشت گفت: در جلسه امروز در مورد کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نظر کمیسیون این بود که قهوه خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی به عنوان اماکن عمومی تلقی می‌شوند و استعمال دخانیت در این اماکن جایز نیست.
کمیسیون بهداشت قهوه‌خانه‌ها را اماکن عمومی تشخیص داد/ استعمال دخانیات در قهوه‌خانه‌ها دیگر جایز نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، منوچهر جمالی سوسفی درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت دو موضوع بررسی کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و بررسی طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختماهی در دستور کار امروز کمیسیون بهداشت قرار داشت.

وی تصریح کرد: در موضوع کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نظر کمیسیون این بود که قهوه‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی به عنوان اماکن عمومی تلقی می‌شوند و استعمال دخانیت در این اماکن جایز نیست.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان درباره طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختماهی هم گفت: قرار بر این شد که کارگروهی مشتمل بر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی و... تشکیل شود تا ابعاد این موضوع را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: