کد خبر: ۷۸۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۹
پرسپولیس مهدی طارمی را رها کرده، اما مهدی طارمی پرسپولیس را رها نمی‌کند.
پرسپولیس این ستاره را رها کرده اما او دست بردار پرسپولیس نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  این از داستان ادامه‌دار خیریت که باعث شده قرمزها برای بازی رفت با السد حتی ۱۱ بازیکن هم نداشته باشند و آن هم از متلک‌های گاه و بیگاه مهدی طارمی ؛ یک روز منشا را به‌خاطر آمار گل زده‌اش دست می‌اندازد و یک روز هم واکنش تفرقه‌انگیز به مصدومیت ماهینی نشان می‌دهد.

 

مهدی طارمی بعد از آسیب‌‌دیدگی حسین ماهینی نوشته است: «آنهایی که نفرینت کردند بعدها متوجه می‌شوند چه مرد بزرگی را از دست دادند.» 

 

نفرین یعنی چی الان؟ یعنی هوادار حق انتقاد از بازیکنش را ندارد؟ مگر همین الان از گل خراب کردن‌های شما در قطر انتقاد نمی‌شود؟ اصلا مگر شما تیم نداری؟ گرفتاری نداری؟ خب برو به کارت برس برادر، بگذار ملت تلاش کنند ببینند سنگی را که شما ته چاه انداختی، می‌توانند بیرون بیاورند یا نه!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: