کد خبر: ۷۸۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۲
یک نماینده اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس علیه رئیس دولت اصلاحات بیان کرد: سید محمدخاتمی دلداده اسلام و ایران خواهد ماند و عزت آفرینی او را تاریخ گواهی می‌دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا رحیمی در واکنش به شایعه سازی یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس درباره دیدار سیدمحمدخاتمی و ملک عبدالله پادشاه عربستان در توئیتر نوشت:

عده‌ای در گزارش از جلساتی که در آن حضور ندارند حرفه‌ای شده‌اند. اول جلسه دکتر ظریف با کمیسیون امنیت و الان دیدار رسمی ۲۰ سال پیش سران دو کشور. دروغ و شائبه‌سازی هم اعتیاد می‌آورد. هنری اگر دارید از جلساتی که در آن حضور دارید گزارش دهید.

گویا ماشین تولید دروغ برای جماعتی سوختش رایگان است و دروغ علیه بزرگان برایشان هزینه‌ای ندارد بدلیل پرهیز از نشر دروغ، متن موهوم را تکرار نمی‌کنم. سید محمدخاتمی دلداده اسلام و ایران خواهد ماند و عزت آفرینی او را تاریخ گواهی می‌دهد. به امید روزی که دروغ پرهزینه و دروغگو رسوا شود.

رحیمی 2

 

رحیمی!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: