کد خبر: ۷۸۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۶۷۶
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با کمک بانک مرکزی مشکلی برای پرداخت قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی خود ندارد.
داربی، تماشاگرپسند نبود/ ماهینی به بازی السد می‌رسدبه گزارش خبرداغ ، محمد حاجی‌بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان داربی ۸۸ عنوان کرد: بازی تماشاگرپسندی نبود و دو تیم بازی بسیار عادی‌ای کردند. باید هواداران از بازی لدت می‌بردند و دو تیم خودشان را بهتر نشان دهند. دوستان زحمت کشیدند اما طرفداران راضی نبودند.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو پیش از بازی السد احتیاط کرده است، توضیح داد: تمام نگرانی‌ام این بود بازیکنانمان مصدوم شوند چون شرایط بسیار سختی داریم. ماهینی هم از قبل مشکلی داشت ولی با رشادتی که دارد، خودش را رساند. ماهینی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد و به بازی السد می‌رسد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: از هواداران پرسپولیس به خاطر متانت و حضور چشمگیرشان تشکر می‌کنم. به هر حال ما مهمان بودیم اما طرفداران همت کردند و به ورزشگاه آمدند.

 

حاجی‌بیگی درباره عملکرد داور مسابقه نیز اظهار کرد: آقای فغانی هم داور خوبی است و چالشی وجود نداشت.

 

او در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس به خاطر افزایش قیمت دلار مشکلی از بابت پرداخت مبلغ قرارداد عوامل خارجی تیمش ندارد، بیان کرد: پاداش‌ها جور می‌شود و دیشب هم بازیکنان شارژ مالی شدند. عزیزانی که مسئول بانک مرکزی هستند تدابیری را برای این موضوع لحاظ می‌کنند.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: