کد خبر: ۷۸۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۴
دو روز گذشته کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع شدن جریان گاز خانواده‌ای بی‌بضاعت در منطقه سرخون شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری منتشر شد.‌
موضوع قطع گاز یک خانواده‌ بی‌بضاعت چه بود؟
به گزراش خبرداغ ، مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مشترکی در منطقه سرخون از تاریخ سوم بهمن‌ ماه 96 تا 24 شهریور ماه امسال، طی چهار دوره متوالی قبض خود را پرداخت نکرده بود که پیمانکار این شرکت جریان گاز آن مشترک را قطع کرد.

وی افزود: خیری از خارج استان از طریق کمیته امداد امام خمینی شهرستان به بهانه پرداخت پول گاز و کمک به خانواده‌های نیازمند وارد خانه آن‌ها شده و فیلمی از آن خانواده که وضعیت خوبی نداشتند، گرفته است.

حیدری گفت: به محض مطلع شدن مطلوب نبودن وضعیت این خانواده و وجود یک فرزند معلول، جریان گاز بعد از گذشت 48 ساعت وصل شد.

به گزارش ایسنا، این فیلم سوم مهرماه در فضای مجازی منتشر شد و انتشار آن موجب بازی با احساسات این خانواده شد که این موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: