کد خبر: ۷۸۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۶
کره شمالی موافقت خود را با پیشنهاد همسایه جنوبی‌اش مبنی بر برگزاری اولین نشست پارلمانی مشترک بین دو کشور در سال جاری میلادی اعلام کرد.چوی تای بوک، رئیس پارلمان کره شمالی در پیامی به مون هی سانگ، همتای کره‌جنوبی خود موافقت خود را با اصل این پیشنهاد ابراز داشت.
دو کره با برگزاری اولین نشست پارلمانی مشترک موافقت کردند

کره شمالی موافقت خود را با پیشنهاد همسایه جنوبی‌اش مبنی بر برگزاری اولین نشست پارلمانی مشترک بین دو کشور در سال جاری میلادی اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چوی تای بوک، رئیس پارلمان کره شمالی در پیامی به مون هی سانگ، همتای کره‌جنوبی خود موافقت خود را با اصل این پیشنهاد ابراز داشت.

چوی افزود: نقش پارلمان‌ها و احزاب سیاسی در دو کره در اجرای توافقات رهبران دو کشور در دو نشست برگزار شده چه در سپتامبر و چه در آوریل گذشته بسیار مهم هستند.

وی ابراز امیدواری کرد، مجمع ملی با توافقات اجلاس سران دو کره در اسرع وقت موافقت کند. اخیرا رئیس پارلمان کره‌جنوبی نامه‌ای را به کیم یونگ نام، رهبر تشریفاتی کره‌شمالی برای برگزاری چنین نشستی فرستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: