کد خبر: ۷۸۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۰
قاسمی در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا:
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: دولت آمریکا در نتیجه زیاده خواهی‌ها و رفتار قلدرمابانه خود در قبال دیگر کشورها روز به روز منزوی‌تر می‌شود.
مقام‌های آمریکایی از عملی شدن رویای انزوای ایران ناامید شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در نشستی موسوم به اتحاد علیه ایران و انتشار گزارشی درخصوص اقدامات و فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: جهان و تمامی کشورهای مستقل امروز مصمم است اراده خود مبنی بر احترام به توافقات بین‌المللی، احترام به حقوق بین‌الملل و احترام به مسئولیت دولت‌ها را در قالب حفظ و اجرای برجام به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به رویکرد ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست همیشگی خود علیرغم بدعهدی و تلاش بدخواهان برای عدم انجام تعهدات بین‌المللی خود تاکنون و برای تامین منافع قانونی مصرح خود در برجام با اتکاء بر خرد و منطق و سیاست ها و منش متمدنانه خود به عنوان کشوری متعهد در این مسیر با این کشورها همراهی کرده و امروز این دولت آمریکا است که در نتیجه زیاده خواهی و رفتار قلدرمابانه خود در قبال دیگر کشورها روز به روز منزوی تر می شود و مواضع کشورها در سازمان ملل متحد و حتی در نشست اخیر شورای امنیت نشان داد که دولت آمریکا بی اعتبارتر از هرزمان دیگری نزد ملت‌های جهان است.

قاسمی افزود: در آنچه پمپئو گفته و در گزارش خود آورده است یک واقعیت وجود دارد و آن ناامیدی مقامات آمریکایی از عملی شدن آرزو و رویایی است که در ماه های گذشته در به انزوا کشاندن ایران در عرصه جهانی و با خیالی خام و با القائات برخی گروه‌های تروریستی و کانون‌های ضدایرانی برای خود ترسیم کرده بود.

وی اضافه کرد: ادعاها و اتهاماتی که در اظهارات و گزارش وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده هیچ نکته و موضوع تازه ای نداشته و دقیقا تکرار تمام آن چیزی است که آمریکا در دولت های مختلف در ۴۰ سال گذشته با زبان‌ها و ادبیات مختلف مطرح کرده‌اند. آنچه مهم است و مایه افتخار ایرانیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به رغم همه این دشمنی ها و توطئه ها، هر روز مقتدرتر و باثبات تر از گذشته، از تمام ظرفیت و امکانات خود برای تامین منافع و مصالح کشور و مردم ایران بهره می‌گیرد و هیچ‌گاه اقتدار، توانمندی‌ها و دفاع از ایران را تحت‌الشعاع رجزخوانی‌ها و خصومت‌های کشورهایی مانند آمریکا نخواهد کرد و اطمینان دارد از این پیچ و آزمون نیز با اقتدار عبور خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
درپاسخ به دیکتاتورها درنشست شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به دولت های دیکتاتوری درنشست شورای امنیت سازمان ملل
جنایات مدعیان حقوق بشر، حقوق بشرقانون جنگل آمریکایی
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
آمریکا جنایتکارشماره یک حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا مرتکب جنایت علیه بشریت درژاپن شده است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکارشماره یک درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، خیانت، دخالت، مداخله، ستم وتجاوزاست رد پای آمریکا جنایتکارشماره یک را می تواند دید.
آمریکا جنایتکارشماره یک مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه ضد بشریت در ژاپن شده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک علیه مردم ژاپن از انواع بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی استفاده کرده است ولی متاسفانه مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرجنایتکار وسازمان های مدعی حقوق بشر، آمریکایی ها جنایتکار شماره یک، کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک وسازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده است.
صدام دیکتاتور با کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه آمریکا ازسلاحهای شیمیایی علیه مردم ایران استفاده کرده است.
تروریست های داعش با کمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکارعلیه مردم سوریه وعراق ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
مخالفان سوریه مورد حمایت آمریکا ومتحدانش ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا مسئول حملات شیمیایی درسوریه وعراق است.
عربستان جنایتکارشماره یک به تروریست ها درسوریه گازشیمیایی داده است!
آمریکا جنایتکارشماره یک استفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست های داعش آموزش داده.
تروریست ها روزانه ازآمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی سلاح دریافت می کنند.
آمریکا به تروریست های داعش درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه سلاح می دهد.
واشنگتن باید درباره محموله گازسارین توضیح دهد.
واشنگتن باید درمورد سلاح شیمیایی توضیح دهد.
دونالد ترامپ یک دروغگوست ودروغ های زیادی گفته است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: