کد خبر: ۷۸۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۳
شمخانی:
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد:از همه می‌خواهیم آغاز جنگ ایران و عراق را به یاد بیاورند. صدام پالایشگاه ما را زد اما می‌گفت من پیشنهاد مذاکره دارم. این پیشنهاد ترامپ را ما در جنگ تحمیلی حس کردیم. مذاکره‌خواهی جنگ روانی ترامپ علیه ماست.
مذاکره‌خواهی جنگ روانی ترامپ علیه ایران است

به گزارش خبرداغ  به نقل از  ایلنا، دریابان شمخانی در پایان اجلاس یک روزه امنیت منطقه‌ای در مورد راه‌های مقابله با حمایت برخی کشورها از تروریسم گفت: یکی از بحث‌هایی که در جلسه امروز مطرح شد همین است یک اقدامات میدانی و ریشه‌ای در عراق انجام شد اما الان تروریسم به افغانستان منتقل می‌شود. ریشه و نرم جلوگیری از شکل‌گیری تکفیری‌ها، حاکمیت سیاست درست و اعمال راهبردهای درست است.

وی افزود: اجلاس دیشب مجمع عمومی و خنده‌های حضار زاویه‌ها و شکاف‌های قوی را بین آمریکا و غرب ترسیم کرد که یک نگاه جدی می‌خواهد که این مخالفت از مجمع عمومی شروع شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: درخواست ترامپ بخشی جنگ اقتصادی علیه ایران است. از همه می‌خواهیم آغاز جنگ ایران و عراق را به یاد بیاورند. صدام پالایشگاه ما را زد اما می‌گفت من پیشنهاد مذاکره دارم. این پیشنهاد ترامپ را ما در جنگ تحمیلی حس کردیم. مذاکره‌خواهی جنگ روانی ترامپ علیه ماست.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ در جلسات مختلف حرف‌های تکراری زده است. ایران در هیچ سطحی در شورای امنیت شرکت نمی‌کند.

 شمخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از همسایگان ما پاکستان است اما امروز غایب بود دلیل غیبت پاکستان چیست، گفت: چشم انداز روشنی با پاکستان داریم از هیات پاکستانی دعوت کردیم اما تغییر دولت در پاکستان علت این غیبت است که جایشان خالی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: