کد خبر: ۷۸۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
در ادامه جنگ تجاری میان چین و آمریکا؛ پکن مقامات واشنگتن را به در پیش گرفتن رفتار قلدرمابانه در تجارت خارجی متهم کرد.
تشدید جنگ تجاری چین و آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: چین در واکنش به اعمال تعرفه‌های جدید توسط آمریکا بر بخشی از کالاهای چینی، واشنگتن را متهم به در پیش گرفتن رفتار قلدرمابانه در تجارت خارجی کرده و گفته است در واکنش به این رفتار آمریکا حداقل ۶۰ میلیارد دلار تعرفه جدید را بر کالاهای وارداتی از آمریکا تحمیل خواهد کرد.

این واکنش چین پس از اقدام اخیر آمریکا در اعمال تعرفه ۲۰۰میلیارد دلاری بر کالاهای چینی صورت می‌گیرد که دو روز پیش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شد.

تعرفه‌ها اخیر گمرکی آمریکا بیش از ۶ هزار محصول تولید چین را شامل می‌شود و اگر دو کشور نتوانند در این زمینه به توافق برسند، این مالیات‌ها تا سال آینده میلادی ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

جنگ تجاری میان آمریکا و چین روز به روز ابعاد گسترده تری می باید و این امر به نگرانی بازارهای سرمایه از بازگشت شرایط سخت و زیانده سال‌های نه چندان دور دامن زده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: