کد خبر: ۷۸۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیام علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:
«هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار، استقامت و مجاهدت مردان و زنانی است که فصلی ماندگار را در تاریخ حماسی این مرز و بوم رقم زدند. هر روز و هر لحظه از هشت سال دفاع مقدس ما تجلی مفاهيمي عميق و بديع از عشق و شيفتگي، معنويت و ديانت، جانبازي و از خود گذشتگي در راه دفاع از حق طلبی است. بی شک دفاع  ما از ارزش های اصیل و ماندگار انقلاب اسلامی رسالتی همیشگی است و تحرکات ددمنشانه تروریسم کور نشان از آن دارد که هنوز و هم چنان باید پایداری خود را در برابر دشمنان این مرز و بوم استمرار بخشیم و متحد و منسجم از ایران اسلامی صیانت کنیم.

ضمن تکریم و بزرگداشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره تمامی شهیدان و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز کشوری سربلند و مقتدر داشته باشیم، گرامی می داریم. امید که همگام و همدل، این مسیر عدالت جویانه و ظلم ستیزانه را تا پیروزی نهایی حق بر باطل تدوام بخشیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: