کد خبر: ۷۸۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
سفیر ایران در بریتانیا:
سفیر ایران در بریتانیا اقدام یک رسانه فارسی زبان در مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی عامل حمله به رژه نیروهای نظامی در اهواز را شرم آور خواند و گفت: از طریق سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه ای بریتانیا، ابعاد تروریستی بودن این اقدام را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید بعیدی نژاد در صفحه شخصی توییتر خود به مصاحبه یک رسانه فارسی زبان در بریتانیا با سخنگوی گروه جدایی‌طلب «الاحوازیه» اعتراض کرد.

سفیر کشورمان در بریتانیا نوشت: شبکه «ایران اینترنشنال» در اقدامی بیشرمانه مصاحبه‌ای از سخنگوی گروه تروریستی که امروز افراد زیادی را به خاک و خون کشید پخش کرد. سفارت ایران در لندن ضمن محکومیت این اقدام، برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس (آفکام) با این اقدام به عنوان ترویج تروریسم و خشونت را پیگیری فوری می‌نماید.

Untitled

 

به گزارش ایلنا، شبکه ایران اینترنشنال دقایقی بعد از حادثه اهواز با یعقوب سخنگوی "جنبش عربی آزادی بخش الاحواز" (گروهی که خود را مدافع حقوق اعراب ساکن خوزستان توصیف می‌کند) گفت و گو کرد.

سخنگوی این گروه تروریستی که مسئولیت حمله را بر عهده گرفته اند مدعی شده: «این عملیات جزیی از مقاومت مشروع ما است و هیچ شهروند عادی هدف قرار نگرفت. »

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: