کد خبر: ۷۸۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون تعداد مجروحانی که بعد از حادثه صبح امروز رژه نیروهای مسلح به مراکز درمانی منتقل شده اند، ۶۰ نفر هستند. کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی این دانشگاه برای مداوای مجروحان به حالت آماده باش درآمده اند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
آمار مجروحان حادثه تروریستی اهواز به ۶۰ نفر رسید

به گزارش خبرداغ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد مجروحان حادثه تروریستی اهواز به ۶۰ نفر خبر داد.

ایرج نظری در گفتگو با مهر اظهار کرد: تاکنون تعداد مجروحانی که بعد از حادثه صبح امروز رژه نیروهای مسلح به مراکز درمانی منتقل شده اند، ۶۰ نفر هستند. کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی این دانشگاه برای مداوای مجروحان به حالت آماده باش درآمده اند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش مهر، در پی دنبال حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز و به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت به همراه پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و پورفتح الله رییس سازمان انتقال خون کشور دقایقی پیش عازم اهواز شدند.

این تیم با دستور وزیر بهداشت به منظور پیگیری و نظارت بر درمان مصدومین این حادثه عازم اهواز شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: