کد خبر: ۷۸۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه بازی لیگ برتر را نباید تغییر داد و من بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد، به نظر من تغییر زمان بازی دربی درست نیست.
چشمی مقصر باخت استقلال مقابل السد نیست/ زمان دربی نباید تغییر کندبه گزارش خبرداغ، در خصوص قبول سرمربیگری ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: این تیم بوشهری در گذشته در لیگ یک حضور داشت اما متاسفانه به دلایلی به لیگ دو سقوط کرد. حرف‌های زیادی با مدیر عامل و مسئولان برای تقویت و پیشرفت تیم زده شده است، ما تمرینات خود را از امروز پی‌گیری خواهیم کرد و خود را برای بازی یکشنبه مقابل فولاد نوین آماده می‌کنیم.


وی افزود: مربیان قولی بابت صعود نمی‌دهند و تمام اتفاقات به ساق بازیکنان بستگی دارد، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار گیرند و بتوانند بازی خوب خود را در زمین پیاده کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص باخت استقلال به السد و انتقاد‌ها به روزبه چشمی تصریح کرد: روزبه مقصر نیست و مقصر اصلی مربیان هستند. از زمانی که سرمربی تیم ملی و شفر تصمیم به استفاده چشمی در خط دفاع جلو کردند چشمی دچار مشکلاتی شد، این بازیکن در خط هافبک دفاعی بسیار خوب ظاهر شده است و بنابراین انتظارات از او افزایش یافت و بهتر بود در همان پست از آن استفاده می شد.

نوازی در مورد وضعیت استقلال گفت: از هم‌اکنون باید به فکر بازی‌های سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا بود و با برنامه حرکت کرد. کشور‌های عربی و آسیایی شرقی بسیار در این زمینه پیشرفت کرده‌اند چرا که آینده‌نگری داشتند و استقلال هم باید از همین الان به فکر آینده‌اش باشد.

وی درباره بازی استقلال با نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی مقابل نساجی آن‌هم در زمین میزبان با حضور هواداران پورشور مازندرانی بسیار سخت است اما این امکان وجود دارد که با چیدن ترکیب خوب و ایده‌آل دست پر از زمین بازی خارج شد، استقلال مهره‌های زیادی دارد و می‌تواند به خوبی از آنها استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص درخواست احتمالی پرسپولیس برای به تعویق انداخت دربی خاطرنشان کرد: برنامه بازی لیگ برتر را نباید تغییر داد و من بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد، به نظر من تغییر زمان بازی دربی درست نیست.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: