کد خبر: ۷۸۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۶۸۳
گفت‌وگوی رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون با روحانی معروف توییتر که قرار بود در ششمین قسمت از برنامه «هزار داستان» روی آنتن شبکه نسیم برود، امشب (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه) در نهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» پخش می‌شود.
به گزارش خبرداغ ، نهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که با اجرای رزیتا غفاری به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت داستان معروف‌ترین روحانی توییتر که روزنامه گاردین با او به خاطر کار عجیبش مصاحبه کرده و همچنین و زن و شوهری که به خاطر یک دانش‌آموز تا دورترین روستاها رفتند، اختصاص دارد.

گفت‌وگوی رزیتا غفاری با روحانی معروف توییتر

به گزارش روابط عمومی «هزار داستان»، این برنامه قرار بود در ششمین قسمت از برنامه «هزار داستان» روی آنتن برود که توسط شبکه تغییر یافت و به نهمین قسمت موکول شد.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات یک بامداد، ۷ صبح، ۱۳ بعدازظهر بازپخش می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: