کد خبر: ۷۸۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه‌شنبه؛ ۲۷ شهریور ماه) را تشریح کرد.
ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی/ در برخی از محور‌های استان مازندران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه‌شنبه؛ ۲۷ شهریور ماه) را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس، محور کرج-چالوس محدوده‌های بیلقان، وینه و تونل ۵ و محور تهران-آمل در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان مازندران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب ( مسیر جایگزین: محور قدیم ایلام - قلاجه) مسدود است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و گیوی - خلخال به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز دو طرف شمال به جنوب و محدوده پلور تا وانا پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در جاده کندوان دو طرف شمال به جنوب و تمام مقاطع سنگین و گاها نیمه سنگین است افزود : در ارتفاعات جاده کندوان در حال حاضر مه گرفتگی دارد.

وی گفت : در حال حاضر ترافیک در جاده‌های سوادکوه ، کیاسر و کناره روان و عادی در جریان است.

سرهنگ قدمی گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند از سرعت بی جا خودداری کنند و حین سفر حرکات نمایشی و سبقت از راست نداشته باشند تا مسافرت بدون دغدغه و ایمن را برای خود و دیگران داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: