کد خبر: ۷۸۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۸۵۰
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: موضوع فساد اخلاقی پنج تن از اعضای شورای اسلامی شهر بابل در مراحل مقدماتی است و هنوز هیچ اتهامی اثبات نشده است.
پروانه مافی: اتهام فساد اخلاقی اعضای شورای شهر بابل اثبات نشده است/ در تعطیلات مجلس هم موضوع را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرداغ ،پروانه مافی در گفت‌و‌گو با  ایلنا با اشاره به موضوع دستگیری برخی اعضای شورای اسلامی شهر بابل در رابطه با اتهام فساد اخلاقی گفت: این موضوع در مراحل مقدماتی و در حد اتهام است و هنوز هیچ اتهامی اثبات نشده اما متاسفانه نام و تصویر این افراد منتشر شده است.

مافی افزود: به این علت که در تعطیلات مجلس هستیم و امکان پیگیری موضوع از طریق کمیسیون میسر نیست شخصا موضوع را رصد می‌کنم و پیگیر مباحث هستم. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین پیگیر هستم تا پس از پایان تعطیلات، در نخستین جلسه کمیسیون شوراها که احتمالا اوایل مهر برگزار شود این موضوع را در دستور کار قرار دهیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: