کد خبر: ۷۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۷
باشگاه استقلال می‌خواهد در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کند که قصد بازی مقابل نفت را بدون ملی‌پوشان خود دارد.
استقلال می‌خواهد بدون ملی‌پوشان مقابل نفت بازی کند/ زمان رفتن آبی‌پوشان به قطر مشخص شدبه گزارش خبرداغ، باشگاه استقلال می‌خواهد در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کند که قصد بازی مقابل نفت را بدون ملی‌پوشان خود دارد.

 

 روز گذشته و به دلیل حضور برخی از بازیکنان تیم استقلال در اردوی تیم ملی و خستگی بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان لغو شد.



در این بین یک نکته جالب توجه وجود دارد و آنهم این است که استقلالی‌ها قصد دارند در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که قصد بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را بدون حضور ملی‌پوشان دارند و می‌خواهند این بازی را برگزار کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که نظر فدراسیون چه خواهد بود و آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر.

خبر دیگر از استقلال اینکه، آبی‌پوشان طبق روال گذشته قصد دارند چند روز زودتر از بازی با السد راهی قطر شوند. استقلالی‌ها در صورتی که مقابل نفت مسجد سلیمان بازی نکنند روز ۲۲ شهریور راهی قطر می‌شوند تا خود را برای رویارویی با السد آماده کنند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: