کد خبر: ۷۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: چیزی که مشخص است اینکه این بازی به هیچ عنوان لغو نمی‌شود و تا بعد از ظهر تکلیف این بازی مشخص خواهد شد.
بازی پرسپولیس و نساجی لغو نمی‌شود/ تکلیف تاریخ بازی بعد از ظهر مشخص می‌شودبه گزارش خبرداغ ، چند روزی است که بحث تغییر تاریخ بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران مطرح است و هربار اخباری در این خصوص مطرح می‌شود.

 

پرسپولیسی‌ها چند روز پیش گفتند که بازی که قرار بود جمعه ۲۳ شهریور برگزار شود، به تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهریور موکول شود، پیشنهادی که با موافقت نکونام مواجه شد، ولی پس از این موضوع علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مخالفت خود را اعلام کرد و نظر او روی ۲۲ یا همان ۲۳ شهریور بود.

 

سعید فتاحی در این خصوص اظهارداشت: تا امروز (شنبه) بعد از ظهر تکلیف این بازی مشخص خواهد شد و تاریخ دقیق آن را اعلام می‌کنیم.

 

وی افزود: چیزی که مشخص است اینکه این بازی به هیچ عنوان لغو نمی‌شود و یا در تاریخ ۲۱ و یا نهایتا ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: