کد خبر: ۷۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۱
مدافع تیم ملی فوتبال، گفت: انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی است و او تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند.
واکنش منتظری به دعوت نشدن سید جلال: کی‌روش تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کندبه گزارش خبرداغ ، پژمان منتظری در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اردوی تیم ملی و بازی با ازبکستان، گفت: طی دو سه روز اخیر تیم کامل شده و شرایط بهتر است. در حال آماده شدن برای جام ملت‌های آسیا هستیم. امیدوارم بازی‌های خوبی در آینده داشته باشیم و خواسته‌های ما برآورده شود.


وی در مورد اینکه با وجود حضور بازیکنانی مثل مجید حسینی و مرتضی پور علی گنجی به او فرصت بازی کردن می‌رسد، افزود: در خدمت تیم ملی بودن باعث افتخار است و تا زمانی که در خدمت تیم ملی هستم با همه وجود بازی می‌کنم. هدف موفقیت تیم ملی است و من امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی در جام ملت‌ها مثل جام جهانی داشت باشد. در جام ملت‌های آسیا تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند و امیدوارم شرایط ما روز به روز بهتر شود.


منتظری در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده سن سید جلال حسینی بالا است و اینکه نظر او به عنوان بازیکن هم پست سید جلال چیست، خاطرنشان کرد: او از دوستان صمیمی من است و همیشه رابطه خوبی باهم داشته‌ایم. وظیفه من خوب تمرین کردن است و سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. ضمن آنکه انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی است و او تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: