کد خبر: ۷۸۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۲
بنیامین نتانیاهو گفت: اسرائیل مصمم است که نگذارد ایران و نواب آن جای پای خود را در سوریه محکم کنند. ما بی‌وقفه در حال تلاش برای ممانعت از تولید تسلیحات نقطه‌زن و هدایت‌شونده ایرانی در هر عرصه‌ای هستیم.
نتانیاهو: مانع تولید موشک های ایرانی در سوریه می‌شویم

نتانیاهو با تهدید مجدد ایران و محور مقاومت، مدعی شد مانع تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه و تولید موشک‌های ایرانی در این کشور می‌شویم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، گفت که تل‌آویو مصمم به ممانعت از تثبیت حضور نظامی تهران در سوریه است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» نتانیاهو در جریان یک نشست دولتی گفت: «اسرائیل مصمم است که نگذارد ایران و نواب آن جای پای خود را در سوریه محکم کنند. ما بی‌وقفه در حال تلاش برای ممانعت از تولید تسلیحات نقطه‌زن و هدایت‌شونده ایرانی در هر عرصه‌ای هستیم».

وی پیشتر هم با اشاره به اقدامات پیش‌دستانه رژیم صهیونیستی در حفاظت از امنیت خود، مدعی شده بود: «ما با تهدیداتی که هنوز از ما دور هستند و حتی به ما نرسیده‌اند مقابله خواهیم کرد».

این در حالی است که بامداد یکشنبه منابع محلی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «المزه» در غرب دمشق و وقوع انفجارهای متعدد در این پایگاه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز سه‌شنبه مدعی شد در یک و سال نیم گذشته به بیش از ۲۰۰ نقطه در سوریه حمله کرده است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
درپاسخ به دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار نوکرآمریکا واسرائیل
درپاسخ به رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار نوکرآمریکا واسرائیل
درپاسخ به رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکار نوکرآمریکا واسرائیل
درپاسخ به سازمان عفوبین الملل خیانتکارنوکرآمریکا واسرائیل
درپاسخ به مدعیان دوغین حقوق بشرسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
درپاسخ به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل سگ هار رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی

آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به کمک مالی برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اروپایی ازتامین کنندگان تسلیحات ونیازهای مالی تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه بوده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
کشف موشکهای آمریکایی و بمبهای صهیونیستی از تروریستها در سوریه

چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 21:30
نیروهای امنیتی سوری در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده در استان قنیطره، مقادیر زیادی سلاح و داروهای پزشکی آمریکایی و اسرائیلی کشف کردند.
العالم-سوریه
نیروهای امنیتی سوریه امروز (چهارشنبه) در جنوب استان قنیطره و نزدیک به جولان اشغالی، مقادیر زیادی موشکهای تاو ساخت آمریکا، بمبهای ساخت رژیم صهیونیستی، دوربینهای دید در شب و انواع خمپارهها و موشکاندازها به علاوه مقادیر زیادی لوازم پزشکی و دارو کشف کردند.
به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این کشفیات در دو روستای «الرفید» و «البریقه» صورت گرفت که مدتی پیش از اشغال تروریستها آزاد شده بود.
در این کشفیات همچنین لوازم مربوط به سازمان تروریستی «کلاه سفیدها» از جمله خون مصنوعی و مواد آرایشی و مجسمههای پلاستیکی برای استفاده در صحنهسازیها کشف شد.



ارتش سوریه در تاریخ نهم مرداد با آزادسازی منطقه «حوض الیرموک» توانست تمامی بخش جنوبی سوریه را از تروریستها باز پس گیرد.
آزادسازی این مناطق از این حیث اهمیت ویژهای نیز داشت که هممرز با سرزمین اشغالی بود و تروریستها حاضر در این مناطق به طور مستقیم از سوی رژیم صهیونیستی تأمین میشدند.
فارس



کشف سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی در حومه قنیطره + تصاویر

شنبه 10 شهريور 1397 - 22:56
نیروهای سوری از کشف سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی در حومه قنیطره خبر دادند.
العالم - سوریه
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، نیروهای سوری در جریان بازرسی روستای "المعلقه" و شهرک "جباثا الخشب" در حومه قنیطره مقادیر زیادی سلاح و مهمات و داروی برجا مانده از گروههای تروریستی که برخی از آنها ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا است کشف کردند.
ارتش سوریه بعد از آزادسازی روستاها و شهرکها و مزارع واقع در حومه قنیطره مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله موشکهای "تاو" ساخت آمریکا و سایر مهمات جنگی ساخت رژیم صهیونیستی که از گروههای تروریستی از جمله کلاه سفیدها بر جا مانده است کشف و ضبط کرده است.


تسنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: