کد خبر: ۷۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش هنوز مرحله آمادگی را پشت سر می‌گذارد و در آینده بهتر و قوی‌تر ظاهر خواهد شد.
خط و نشان کلوپ برای بزرگان لیگ جزیره
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از مترو، لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و توانسته در هر چهار دیدار خود به پیروزی برسد.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول برای بزرگان لیگ جزیره خط و نشان کشید و تاکید کرد که تیم او هنوز به شرایط ایدئال خود نرسیده و در آینده عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

او گفت: اینکه در چهار دیدار ابتدایی خود به پیروزی رسید دیوانه کننده است و طبیعی است که خوشحال باشیم اما باید تاکید کنم که هنوز تیمی که می‌خواهم نشده‌ایم و در دیدارهای بعدی هماهنگ تر و بهتر ظاهر خواهیم شد.

کلوپ ادامه داد: بازیکنان لیورپول هنوز به سطحی که انتظار دارم نرسیده‌اند و این طبیعی است چرا که هنوز در آغاز لیگ هستیم. باید همه بدانند که لیورپول در آینده بهتر خواهد شد و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارد. به زودی بازی‌های فشرده فرا می‌رسد و باید هر سه روز یک بار به میدان برویم.

تاتنهام بعد از تعطیلی لیگ در هفته پنجم بازی بسیار سختی پیش رو دارد و باید به مصاف تاتنهام برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: