کد خبر: ۷۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۵
فردی که با عنوان مجری شبکه‌های رادیویی توانسته بود از 70 نفر به مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کند، در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری میلیاردی به اسم صدا و سیما
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سرهنگ سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که با معرفی خود به عنوان مجری یکی از شبکه‌های رادیویی توانسته بود از ۷۰ نفر افزون بر ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کند، در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.

متهم با شاکیان تماس گرفته و با عنوان اینکه مجری یکی از شبکه‌های رادیویی است، عنوان می‌کرد که شما برنده جایزه ویژه ما در قرعه کشی شده اید.

سرهنگ سلیمیان افزود: وی با چرب زبانی خاصی فریب خوردگان را پای عابربانک کشانده و پس از اینکه شاکیان، عملیات بانکی را به دستور تماس گیرنده انجام می‌دادند، حسابشان خالی می‌شد.

وی با بیان اینکه متهم با این شیوه توانسته بود از ۷۰ شهروند اصفهانی بالغ بر ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کند، گفت: کارآگاهان این پلیس توانستند مخفیگاه متهم را در شهرستان کرج شناسایی کنند و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: