کد خبر: ۷۸۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۸۵
مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که شانس صعود این تیم و الدحیل به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر است.
حداقل ۴ بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می‌شدند/ شانس صعود پرسپولیس و الدحیل برابر استبه گزارش خبرداغ ، جواد منافی، در خصوص اعلام لیست تیم ملی و دعوت شدن فقط یک بازیکن از پرسپولیس توسط کارلوس کی‌روش گفت: پرسپولیس دو فصل پیاپی قهرمان ایران شد و الان هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. تیمی که بهترین خط دفاعی را دارد و مهاجمش آقای گل می‌شود باید نماینده‌های بیشتری در تیم ملی داشته باشد و انتظار هواداران و مجموعه پرسپولیس بیجا نیست. به نظر من حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می‌شدند.

 

وی با اشاره به بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل که 26 شهریور برگزار می‌شود، عنوان کرد: پرسپولیس از حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم بهره خواهد برد و این یک فاکتور مهم است. امیدوارم پرسپولیس در دقایق ابتدایی به گل برسد و این کار را آسان‌تر خواهد کرد. در ضمن گل نخوردن از الدحیل بسیار مهم است و امیدوارم پرسپولیس بازی کم اشتباهی انجام دهد. این بازی برای پرسپولیس بسیار سخت است خصوصا اینکه دست برانکو از لحاظ بازیکن بسته است و نیمکت پرسپولیس هم طوری است که ذخیره‌ها نمی توانند در بازی‌های آسیایی به تیم کمک کنند.

 

منافی در رابطه با اینکه شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است اظهار داشت: شانس صعود هر دو تیم را برابر می‌دانم و امیدوارم پرسپولیس از حریف قطری‌اش عبور کند و به مرحله بعدی راه یابد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
پرسپولیس خودخواه ترین تیم فوتبال کره زمین واگر ۶نفرهم از پرسپولیس دعوت میشد واز استقلال ۱نفر ،باز میگفتند کی روش میخواست پرسپولیس مقابل الدحیل شکست بخوره وتیم راخالی کرد.
دشمنی وحسادت انصاف و وجدان را از انسان میگیره .مهم اینه که افراد دعوت شده هموطن هستند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: