کد خبر: ۷۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
نماینده مردم اردبیل خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند، عملکرد ضعیف دولت در اقتصاد موجی از ناامیدی و سرخوردگی ایجاد کرده است.
صدیف بدری: مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند/  عملکرد ضعیف دولت در اقتصاد موجی از ناامیدی و سرخوردگی ایجاد کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت:در توزیع منابع کشور و بیت‌المال عدالت اجرا شود، توزیع متوازن می تواند به حل معضل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه و گسترده از نقاط مرزی به نقاط مرکزی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: این مهاجرت‌ها در کلانشهرها بحران‌های جدی نظیر آلودگی هوا، ترافیک را ایجاد می‌کند که حل آن در گرو عمل به اصل۳ و ۴۳ قانون اساسی از سوی دولت است.

نماینده مردم اردبیل خطاب به رئیس جمهور، گفت: عملکرد اقتصادی ضعیف شما موجی از سرخوردگی و ناامیدی را نه تنها در میان منتقدان جنابعالی بلکه در میان طرفداران دولت نیز ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تورم افسارگسیخته و جهش تصاعدی و کنترل نشده قیمت علاوه بر فشار مضاعفی که بر اقشار ضعیف وارد کرده طبقه متوسط را نیز مستأصل کرده است. آقای روحانی مسئول این بی تدبیری کیست؟ چه کسی مسئول اجرای عدالت است؛ در حالی که ۶ سال از عمر دولت شما سپری می‌شود؛ مردم دستاوردی جز پروژه شکست برجام ندیده‌اند. مردم زیر فشار تورم افسارگسیخته له شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: