کد خبر: ۷۸۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۹۴
سرمربی پیشین استقلال به صحبت‌های کمک داور جنجالی دربی ۶۹ واکنش نشان داد.
واکنش مظلومی به صحبت‌های کمک داور جنجالی دربی ۶۹به گزارش خبرداغ، امروز در یکی از رسانه‌های ورزشی صحبت‌هایی از قول مرتضی کریمی کمک داور پیشین فوتبال کشورمان در مورد قضاوت جنجالی و بحث برانگیزش در دربی ۶۹ مطرح شد. این کمک داور ادعا کرده که در یکی از دربی‌ها (دربی ۶۹) مبلغ ۱۶ میلیون تومان و یک دستگاه ال‌سی‌دی از دوست پرویز مظلومی گرفته بوده تا استقلال پرسپولیس را شکست دهد.



پرویز مظلومی در این خصوص اظهار داشت: من تا بعد از آن دربی کریمی را نمی‌شناختم، حالا نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را زده است.

وی ادامه داد: جدیدا مد شده داوران بازنشسته برای اینکه دوباره روی بورس باشند صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. این حرف‌های کریمی هم از آن حرف‌ها است و کاملا این مسائل را تکذیب می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: اگر این صحبت‌های کذب ادامه داشته باشد از کریمی شکایت می‌کنم تا در دادگاه پاسخگوی ادعاهایش باشد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
داور مذکور به شدت تکذیب کردند این خبر ورزشی لنگی بوده خواسته خودشده لوس کنه چون استقلال دو ستاره اسیایی داره وصد سال هم بگذرد پرسپولیس بگیر ان نیست پرسپولیس حتی سومی هم ندارد واسه همین همیشه حیران هستند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: