کد خبر: ۷۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
فردی صبح امروز (سه شنبه) با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی کرد. عوامل شهرداری و پلیس با همراهی شهروندان حاضر در محل آتش را خاموش کردند و وی نجات پیدا کرد.

فردی صبح امروز (سه شنبه) با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا از محل حادثه، عوامل شهرداری و پلیس با همراهی شهروندان حاضر در محل آتش را خاموش کردند و وی نجات پیدا کرد.
گفته شده علت این اقدام این شهروند، پلمپ کردن مغازه اش بوده و شهرداری تاکنون در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است.
یکی از شهروندان حاضر در محل که خود را سعید معرفی کرد در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این فرد حدودا 40 ساله به همراه همسر و فرزندش در حالی که بشدت عصبانی بود از شهرداری خارج شد و پس از سردادن فریاد زدن و بدوبیراه گفتن، بنزین روی خودش ریخت و فندک را روشن کرد.
وی با بیان اینکه عوامل شهرداری از کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن او استفاده کردند افزود: مردم و عوامل شهرداری مانع شدند که او فرزندش را نیز آتش بزند و آتش زبانه کشیده روی بدنش را نیز خاموش کردند.
این شهروند گفت: آنطور که این فرد و خانواده اش می گفتند شهرداری، مغازه او را پلمپ کرده است و او به این علت ناراحت بود.
 عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند و اقدامات درمانی را در دستور کار قرار دادند.
تلاش خبرنگار ما برای کسب جزییات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

 فردی مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرد / عوامل شهرداری؛ پلیس و مردم آتش را خاموش کردند / علت احتمالی خودسوزی، پلمپ مغازه فرد بود /شهردار تهران با دیدن صحنه خودسوزی محل را ترک کرد

تکمیلی/ شهردار تهران با دیدن صحنه خودسوزی محل را ترک کرد

 ایلنا نوشت: بر اساس اظهارات شهروندان دقیقا همزمان با خروج شهردار تهران از شورای شهر این اتفاق افتاده است و شهردار پس از مکثی کوتاه صحنه را ترک کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: