کد خبر: ۷۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۵۴۶
پرسپولیس در صورت عبور از الدحیل قرعه فوق العاده ای را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش روی خود می بیند.
قرعه فوق العاده پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی از الدحیلی میزبانی کند که بازی رفت را یک بر صفر به این تیم قطری واگذار کرده است. پرسپولیس در صورت شکست دادن الدحیل قرعه ای بسیار مناسب را پیش روی خود تا فینال این رقابت ها می بیند.

 

بنابر اعلام مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس این تیم با عبور از الدحیل در دیدارهای دوم نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان خواهد بود که این خود می تواند امتیازی فوق العاده مثبت برای سرخ پوشان به حساب بیاید.

 

  بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: