کد خبر: ۷۸۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
فرانس پرس گزارش داد؛
موگرینی گفت: ما کارهای زیادی داریم که امسال باید به انجام برسانیم. در وهله ی اول، باید آنچه تاکنون بدست آورده ایم را حفظ کنیم.
موگرینی گفته است قصد تمدید حضورش بعنوان مسئول سیاست خارجی اروپا را ندارد / دوره ی این دیپلمات ایتالیایی مهرماه 98 به اتمام می رسد

فرانس پرس نوشت: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه اشاره کرد که پس از پایان دوره ی خدمتش، به دنبال تمدید حضورش در این مقام نخواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»؛ موگرینی که نقشی ویژه در برجام ایفا کرده، در جمعی از سفرای اروپایی گفته است که او در سال آتی به شدت کار خواهد کرد که شرایط پیش از آمدن جانشینش، منظم و سر و سامان یافته، باشد.

دوره ی موگرینی همزمان با سایر مقامات ارشد کمیسیون اروپا از جمله ژان کلود یانکر رئیس کمسیون در اکتبر سال آینده به اتمام می رسد.

موگرینی گفت: ما کارهای زیادی داریم که امسال باید به انجام برسانیم. در وهله ی اول، باید آنچه تاکنون بدست آورده ایم را حفظ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: