کد خبر: ۷۸۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۴۹۹
وزیران امور خارجه ایران و سوریه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کردند.
توضیحات ظریف درخصوص فعالیت‌‌‌های نشست آستانه برای پیگیری روند سیاسی در سوریه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه که برای دیداری رسمی در سوریه حضور دارد با ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، طرفین درخصوص موضوعات دوجانبه و آخرین تحولات سوریه، مهاجرین، موضوعات منطقه‌‌‌‌ای، تاکید بر ادامه و تقویت روند آستانه، افزایش همکاری‌‌‌های اقتصادی، مشارکت شرکت‌‌‌های ایرانی در بازسازی سوریه، همکاری در سازمان‌‌‌های بین‌‌‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد و بحران یمن گفت‌وگو کردند.

ظریف در این دیدار بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح فعالیت‌‌‌های نشست آستانه برای پیگیری روند سیاسی در سوریه، برگزاری اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در تهران را در همین راستا برشمرد.

ولید معلم نیز ضمن قدردانی از حمایت‌‌‌های جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی خواهان ادامه حمایت‌‌‌‌های جمهوری اسلامی ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: