کد خبر: ۷۸۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۶۸۳
بهرام پارسایی اظهار کرد: استیضاح آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش به دلیل رعایت ملاحظاتی منتفی شد، اما پس از آغاز سال تحصیلی مدارس و از بین رفتن این ملاحظات مجددا سوالات و ابهامات خود را از وزیر آموزش و پرورش در قالب استیضاح مطرح خواهیم کرد.
پارسایی: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را پس از آغاز سال تحصیلی دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرداغ، نماینده مردم شیراز در مجلس گفت که نمایندگان استیضاح سیدمحمد بطحایی را پس از آغاز سال تحصیلی دنبال خواهند کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استیضاح آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش به دلیل رعایت ملاحظاتی منتفی شد، اما پس از آغاز سال تحصیلی مدارس و از بین رفتن این ملاحظات مجددا سوالات و ابهامات خود را از وزیر آموزش و پرورش در قالب استیضاح مطرح خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
درود براقای دکتر پارسایی نماینده باغیرت شیراز لر باغیرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
درود براقای دکتر پارسایی نماینده باغیرت شیراز لر باغیرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
استیضاح بحطایی بازی تکراری دولت و مجلس است مثل داستان فانی .... توضیح اینکه در آستانه مهر میخواهند با این کار 1- کم کاریها و کوتاهی های دولت در حق معلمان بر دوش وزیر بیفتد و وزیر هم مثل فانی تا آخر با آنان همکاری میکند پاداشش سر جایش ..در حالیکه بنده و دیگران هم وزیر بشیم تاثیری ندارد مثل آنهایی که آمدند و رفتند ... دوم اینکه با این کار میخواهند معلمان رافریب دهند که بله نفر بعدی میاد و کن فیکون میکند و ... در حالیکه قبلی هم بودند و آمدند و دیدیم که هیچ ...3. با این ترفند میخواهند معلمان اول مهر در مدرسه حضور داشته باشند با یک دروغ و وعده های تکراری با وزیر جدید ... معلمان عزیز هرچه هست و میکشید از بازی دولت و مجلس باشماست .. آن از خیانت دولت در عدم افزایش حقوق ... آن از خیانت مجلس در تایید مصوبه دولت .. و بدتر از همه داستان تورم چندین برابر که معلمان را در آستانه ی فقر مطلق و تبعات آن فرو خواهد برد ...مگر اینکه تا مهر گشایشی بیاید از این همه درآمد بیکران دولت از گرانی های اخیراز جیب مردم سهمی را به معلمان اختصاص دهد وگرنه معلم خواهد مرد برای همیشه ..
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: